---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Bij gesloten topics kan je toch niet meer reageren en is het derhalve niet nodig om je op de leeftijd van de posts te wijzen.
Bovendien kan ik mij voorstellen dat er nu in een topic 1 scheck is of ie gesloten is, enzoende tientallen checks om te bepalen of die regel dikgedrukt moet worden, worden vermeden
Devvers, corrigeer me graag als ik het fout heb/ me te veel bemoei.
Bovendien kan ik mij voorstellen dat er nu in een topic 1 scheck is of ie gesloten is, enzoende tientallen checks om te bepalen of die regel dikgedrukt moet worden, worden vermeden
Devvers, corrigeer me graag als ik het fout heb/ me te veel bemoei.
[ Voor 60% gewijzigd door Voutloos op 04-02-2004 00:39 ]
{signature}
En Voutloos wint de kapotte koelkast!Voutloos schreef op 04 februari 2004 @ 00:37:
Bij gesloten topics kan je toch niet meer reageren en is het derhalve niet nodig om je op de leeftijd van de posts te wijzen.
Ik krijg dus in de fora's waar ik mod ben wel deze vetgedrukte datums te zien, ook als ze al gesloten zijn.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
offtopic:
Ik heb inmiddels een aantal kapotte koelkasten gewonnen, kan ik niet 1 goede krijgen

Ik heb inmiddels een aantal kapotte koelkasten gewonnen, kan ik niet 1 goede krijgen
Heej, dat wist ik ook niet.Ik krijg dus in de fora's waar ik mod ben wel deze vetgedrukte datums te zien, ook als ze al gesloten zijn.
Wat een mooi forum hebben we toch.
[ Voor 6% gewijzigd door Voutloos op 04-02-2004 01:04 ]
{signature}
Het vet afbeelden is inderdaad gelinkt aan de mogelijkheid tot reageren in een topic; dit om te voorkomen dat bijvoorbeeld ook stickies een vetgedrukte datum krijgen
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()