Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Goeie DECT telefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Heb via search gezocht maar niets gevonden. Wil een DECT aanschaffen maar zie tussen alle aanbiedingen de bomen door het bos niet meer. Ze lijken allemaal op elkaar en ik hoor dat die dingen veelste snel (binnen een jaar!) kapot gaan.

De wensen zijn simpel :
- Nummerweergave
- Digitaal antwoord apparaat
- Evt. tweede DECT erbij

Leuk : smsjes kunnen lezen.

Mijn vraag : is er een website waar een goeie vergelijking staat voor DECT telefoons ? Kon ook al niets op consumentengids vinden. Liefs nederlands of i.i.g. modellen die hier ook te krijgen zijn. Of misschien is iemand hier zeer gelukkig met een model of kent iemand ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

ik weet 1 ding: Siemens Gygaset zijn heel goed ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zou gewoon een Siemens Gigaset nemen. Heb je ook nog eens SMS via vast net van KPN. :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Spam
Tjsa, laten nu net mijn beiden familieleden een gigaset hebben gekocht en er heeeeel ontevreden over zijn. Beide apparaten zijn binnen 1 1/2 jaar kapot gegaan. En ze zijn vaak erg zuinig op hun spullen. Display viel weg bij de ene, en de andere deed het naar verloop van tijd gewoon niet meer :(

Maarre misschien een nieuwer model wat verbeterd is : specifiek model in gedachte wat goed is ?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zou die gewoon terugbrengen. Je mag er toch vanuit gaan dat zo'n duur toestel langer meegaat dan 1,5 jaar.

Mijn schoonouders hebben de 4xxx-serie.

@ Ginz:

Het is wel Revah. Zitten bij mij "om de hoek".

[ Voor 80% gewijzigd door PcDealer op 03-02-2004 23:47 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

breng hier maar eens een bezoekje:

Revah Telecom DECT assortie

En vergeet die 2 buitenste rijen maar!...
Siemens is al jaren lang de beste DECT fabriekant!

[ Voor 28% gewijzigd door Ginz op 04-02-2004 00:35 . Reden: typo ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Spam
Hoe staat Philips hier bij dan ? Kan via de personeels winkel bij philips een 2xDECT +antwoordapparaat (kala 300vox) kopen voor 90 euro. Maar ik hoor slechte verhalen ook. En dus ook van Siemens. Is er ergens een website waar dit ook daadwerkelijk getest is ?

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ik weet niet of duitsland dichtbij voor je is, if so bezoek eens de aldi. heb destijds zo'n medion dect toestel gekocht (2 stuks) en dingen zijn supergoed.

intercom, handsfree, nummermelder, 40nrs per handset, alles heeft ie zowat behalve sms

• Spam
Tjsa, daar heb ik niet zoveel aan. Ten eerste zijn dat tijdelijke aanbiedingen en ten tweede : wie heeft er ervaring met die dingen na 1 1/2 jaar ? Kijk, een hoop DECTS zijn wel leuk en goedkoop maar als ik over 2 jaar weer opnieuw moet gaan kopen dan kost het net zoveel.

Weet niemand iets van een echte DECT test ? waar de verschillende merken naast elkaar gelegd worden ?

Antwoordapparaat is overigens geen noodzaak meer : alleen nummer melding (bij sommige werkt dat weer niet als je KPN hebt?????) en evt tweede toestel

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-11 17:07
Wij hebben hier een Siemens Gigaset C200 + C1 (losse headset) staan en die werken perfect met nummermelding en KPN :)
Geluidskwaliteit is zeer goed en we hebben ook nooit storing o.i.d.
Wij hebben em +- 2 maanden, dus veel over de levensduur kan ik niet zeggen.
Kost natuurlijk wel wat (vergeleken met goedkopere b-merk telefoons), maar dan heb je ook wat :)
Verder heb ik ook ervaring met de goedkopere sets (b-merken) en die ervaringen wil je niet weten: storing, slecht te verstaan enz.
Mijn advies is daarom: koop liever 1x een goede dan 2x een slechte, want het blijft een slechte :D en Siemens Gigaset is aan te raden hoewel er natuurlijk ook altijd nog andere a-merken zijn :)

• Spam
Ik zie profone nogal veel opduiken, bij de Macro bijvoorbeeld. Maar daar hoor ik weer hele slechte dingen over : korte levensduur, veel ruis en ligt niet lekker in de hand. Iemand hier die andere ervaringen heeft ?

Verwijderd

Wij hebben een Siemens Gigaset 4000 en bevalt uitstekend. M'n ouders dachten eerst dat de telefoon niet goed was. Maar dat had meer met het oude toestel te maken, die was namelijk gewoon dof vergeleken met deze Siemens.
Nooit storing ook niet met WLAN in huis, waar ons vorige (KPN) toestel wel erg gevoelig voor was.
Overigens moet je wel oppassen voor toestellen uit duitsland. Het kan namelijk zijn dat je nummerweergave dan niet werkt. In het oosten v.h. land hebben ze geloof ik Essent als aanbieder en daar werkt het dan weer wel op.
Suc6 d'r mee

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:25
Ik heb hier ook een Gigaset en het werkt heerlijk, alleen het SMS'en wil nog niet, ik weet niet wat ik voor dat servicenummer moet invullen, niets lijkt te werken... :/

|>

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-11 22:31
heb nu een gigaset ... ideaal, nog geen problemen mee gehad.
Hiervoor een Philips, daarvan waren de accu's al na 2 maanden lui en ik vond het niet fijn telefoneren (echt het idee dat je draadloos was, als je praatte hoorde je het ruisen). Op mijn werk hebben we ook gigasets, ook nog nooit problemen mee gehad, en een mooi design natuurlijk :)

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:40

Sherlock

No Shit

Wij hebben thuis een Siemens Gigaset A100 (het simpelste model). Het ding werkt perfect tot nu toe (hebben hem nu iets langer dan een half jaar) en we zijn vooral te spreken over de geluidskwaliteit. Hier kun je er wat over vinden op kieskeurig, daar kun je ook meteen wat andere DECT telefoons vergelijken.

edit:
Yes, ik ben een keer op tijd :P

[ Voor 6% gewijzigd door Sherlock op 13-02-2004 15:51 ]

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:28
www.kieskeurig.nl :)

Te laat :)

[ Voor 29% gewijzigd door Appie Heijn op 13-02-2004 15:50 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Siemens Gigaset = Giga-features = Giga-prijs :)

Maar mijn cheap-ass Gamma DECT telefoon werkt ook al jaren naar behoren. Alleenmoet je gelijk alle handsets erbij kopen want na verloop van tijd is ie toch niet meer te koop.

Verder werkt dat hele SMS gebeuren voor geen meter. Je kan niet naar elk mobieltje SMSjes sturen. Sommige providers ondersteunen het (nog) niet.
Knap waardeloos van mr KPN.

Senile! Senile Oekaki

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 12:04

ralpje

Deugpopje

Simon schreef op 13 februari 2004 @ 15:42:
Ik heb hier ook een Gigaset en het werkt heerlijk, alleen het SMS'en wil nog niet, ik weet niet wat ik voor dat servicenummer moet invullen, niets lijkt te werken... :/
06736444440. Dit is specifiek voor die Gigaset, bij de meeste el-cheapo telefoons kun je die laatste nul weglaten.
Gigaset is trouwens de top wat dat betreft, zeker de nieuwe serie waarin het basis-station tegelijk een geintegreerd wireless adsl-modem is :P

edit: @bas: ik sms nu zeker al een maand of 8(?) via de vaste telefoon, en ik heb nog geen enkele keer het probleem gehad dat een sms-je van of naar mijn vaste telefoon ergens niet aan kan.
Heb trouwens een Gigaset 4015 comfort.

[ Voor 19% gewijzigd door ralpje op 13-02-2004 16:01 ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:47
Ik heb al jaaaren een DECT telefoon van het merk TopCom (Type Butler 550). Was destijds als openingsaanbieding van de eerste MediaMarkt in Rotterdam heel goedkoop en dus meteen aangeschaft. En hij doet het nog steeds prima. Paar maanden geleden leek het een tijdje erop dat de batterijen niet goed meer oplaadden op het basisstation, maar dat probleem heeft zichzelf opgelost want nu werkt het weer perfect zonder dat ik iets veranderd heb. En deze DECT telefoon heb ik al zeker 3-4 jaar!

Verwijderd

Ik heb ook een siemens gigaset. Mijn telefoon is er nu dus ook mee gestopt zomaar ineens zonder reden. Ik heb hem nu een jaartje of 3
En ik hoorde ook van een kennis van me, dat zijn siemens er ook mee gestopt was.

Verwijderd

Ìk heb al zo'n 5 jaar een Ericson Dect. _/-\o_
Bevalt nog steeds prima, alleen geen nummermelding. :/
Helaas weet ik niet of ze nog Dects fabriceren.

Verwijderd

Philips DECT 211 maar dan de antwoord apparaat versie.

Geen mogelijkheid voor SMS maar wel ontzettend veel waar voor je geld :D
Pagina: 1