Toon posts:

Wat vinden jullie van UPC??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind ze echt bagger!!

Vandaag lag weer alles plat.

TV ook, allemaal domme zenders hier in Zaandam.

Geen MTV, geen Discovery, geen Eurosport, geen NGC.

UPC zuigt blegh.

Ik ben blij dat ik al een half jaar geen internet heb betaald, stelletje rukkers daarzo.

P.S. Ik heb deze topic hier geplaatst omdat ie zowel over TV en over Internet gaat.

Verwijderd

Amen
die gasten zijn zo stom als een koekblik daaro.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Wat wil je met deze thread bereiken? alleen geflame op UPC -> dan gaat ie snel dicht. Maar laat em nog maar even openstaan dan, t'is een twijfelgeval.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Geen last van hiero(alles doet het, dus ook Veronica / BB :r )

Ow bij de weg, bedoel je nou dat je zenders het niet doen of ben je het niet eens met het aanbod?
In het laatste geval zet je toch een schotel op je dak?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 december 2000 00:18 schreef Tom het volgende:
Wat wil je met deze thread bereiken? alleen geflame op UPC -> dan gaat ie snel dicht. Maar laat em nog maar even openstaan dan, t'is een twijfelgeval.
Nee, geen flame.

Ik ben benieuwd wat anderen hun meningen/ervaringen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 december 2000 00:18 schreef BackSlash32 het volgende:
Geen last van hiero(alles doet het, dus ook Veronica / BB :r )

Ow bij de weg, bedoel je nou dat je zenders het niet doen of ben je het niet eens met het aanbod?
In het laatste geval zet je toch een schotel op je dak?
Internet is best vaak down.

Wat zender aanbod betreft, ze zijn verplicht MTV enzo uit te zenden.
Maar die hebben ze op frequenties gegooid die alleen op nieuwe tv's zitten
dus bijna niemand kan ze ontvangen

Dus ik neem zeker geen schotel

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik heb het nou sinds 2 maanden en ik ben heel treveden! met gemiddeld 200 kb/s en hooguit half uur offline geweest! Hij doet het hier gewoon PERFECT!!!! 8-)8-)

ps. in zaltbommel vlak bij 's-Hertogenbosche

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op woensdag 13 december 2000 00:24 schreef War_4_L het volgende:
Wat zender aanbod betreft, ze zijn verplicht MTV enzo uit te zenden.
Maar die hebben ze op frequenties gegooid die alleen op nieuwe tv's zitten
dus bijna niemand kan ze ontvangen
Ik dacht dat het zó goed ging in nederland, dat iedereen wel een tv van minder dan 10 jaar oud heeft (die van mij kan dat namelijk gewoon, RTFM zou'k bijna zeggen ;) )

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

De snelheid hier in een boerengehucht op 10Km van Arnhem is geweldig toegenomen de laatste maanden! Maar ik lig er wel steeds vaker uit... lijkt wel of er iemand met de hand 2 draadjes tegenelkaar moet houden en zo nu en dan moet niesen, waardoor de draadjes even geen contact maken :(

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:52

Rejgun

Leven is Bier drinken

Heb met geen een dienst van upc problemen

tv= altijd goed
priority telecom: nooit problemen gehad
chello: 1 maal offline geweest

Audi: Vorsprung durch Technik

Verwijderd

Bij mij ligt OF Chello plat, of m'n instellingen staan niet goed of zo sinds ongeveer 18.00
Tja, Amsterdam hier he; luister maar naar het bandje op 0800-2233111

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 19:51
Nou upc in rotterdam is ook geen feest. Strategische spellen kan ik niet meer online spelen, omdat om de haverklap tijdelijk (varierend van half minuutje tot kwartier) de verbinding weer weg is. Dan maar UT en quaken, ping tijden gaan op en neer van 140 (niks mis mee) tot 10000 (kijk in de glazen bol voordat je schiet). Dus daar heb ik ook niks aan.
En als klap op de vuurpijl ligt minimaal eens per 3 weken je verbinding heel het weekend plat. Vervolgens wordt er maandag laat in de middag nog doodleuk vertelt dat er pas maandag monteurs aan het kijken zijn omdat het niet gemeld was. Logisch als er in het weekend geen helpdesk is.

Ik ben er allang uit, wachten tot cistron in mijn wijk aanwezig is.

Fakir

Zolang de aarde draait, zit niemand stil...
(tenzij je upc hebt uiteraard)

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Apeldoorn:

Nooit last gehad met tv/radio, telefoon en internet.
Ik heb als sinds het sprinter (telekabel) abo een kabel aansluiting, dus ongeveer drie jaar. Ik ben hooguit eens 1 keer een dagje eruit geweest. Maar ik geloof dat dit zo rond de verhuizing was.

Ik ben dus zeer tevreden (sorry). ;)

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Verwijderd

Geen problemen met UPC, MTV, Discovery, Eurosport, NGC, we hebben ze allemaal :)

download altijd rond de 150k (ook s'avonds)..

Verwijderd

ik heb geen problemen mee

Verwijderd

UPC -> fijn. Tv doet het altijd en internet is lekker snel 200kb/s . Oud-Beijerland. Trouwens best wel nutteloze thread. Wat wil je ermee bereiken??

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 december 2000 00:33 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]
Ik dacht dat het zó goed ging in nederland, dat iedereen wel een tv van minder dan 10 jaar oud heeft (die van mij kan dat namelijk gewoon, RTFM zou'k bijna zeggen ;) )
Wij hebben thuis 4 tv's

Alle drie minder dan 10 jaar oud, maar eh geen zenders:(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 december 2000 14:06 schreef Bart_traB het volgende:
UPC -> fijn. Tv doet het altijd en internet is lekker snel 200kb/s . Oud-Beijerland. Trouwens best wel nutteloze thread. Wat wil je ermee bereiken??
Goeie vraag, nu ik weet dat het aan de andere kant van ons land WEL goed gaat met UPC, ben ik wel benieuwd, waarom ze daar wel MTV e.d. uitzenden, terwijl ze dat hier (met een nog lopend contract daarvoor) zo moeilijk doen om het door te geven.

Internet: gister lag alles weer eens plat.
Ik heb meegemaakt dat ze meer de 36 uur plat lagen. Ik verdien extra zakcentjes d.m.v. internet. Oftewel, als hun 'down' zijn, krijg ik geen geld!
Het zijn helaas te kleine bedragen om er echt iets mee te kunnen, maar toch.

Ik heb nu dan ook, al 6 maanden niet betaald.
Ze promoten met 'altijd online'.
Nou als ik mijn compie 24 uur per dag aan zou hebben staan is ie gemiddeld (over het anderhalf genomen dat ik abonnee ben) 20 of minder.
Reken maar uit hoeveel uurtjes dat zijn.

Ik vind dat belachelijk.
Maar ik denk dat deze thread nog wel interessant kan worden

• Mior
  • Laatst online: 15-08 00:58
Heb ook UPC/Chello.

Moet zeggen, dat ik het vrij goed vind. Ok, de helpdesk/service is klote. Maar snelheid en stabiliteit is goed (ik woon in helmond).

Zit altijd rond de 120k, en 's nachts (2 tot 8 uur) met 180/190k (hoger gaat ie ni, de lijn is geknepen op 1.5mbit, das 192kbps max)

edit:
trouwens, ik vraag me af of upc die datalimiet ook voor de huidige abbonnees mag instellen. Wij hebben immers een contract voor 'onbeperkt' internet.. ik geloof niet dat UPC dat zomaar mag veranderen.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Jawel, dat mag UPC wel. Ze mogen het contract zomaar wijzigen, maar daar staat tegenover dat jij, als ze dat doen, zomaar direct mag opzeggen. Niet dat je het leuk zal vinden om weer tikken te betalen aan KPN 'tingelingeling' Telecom, maar zo staat het in de voorwaarden :(

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Wij hebben immers een contract voor 'onbeperkt' internet
ik denk dat hiermee bedoeld wordt dat je onbeperkt mag surfen en niet onbeperkt warez downloaden

• Frank Timmer
  • Laatst online: 19-08 20:51
Ik heb absoluut geen problemen met UPC/Chello. Ik heb nooit tv of internet storing, verder heb ik alle zenders behalve MTV, maar dat ligt _NIET_ aan UPC, want de zenders (een max. aantal) worden gekozen door een commissie (en weer andere staan in de wet). Ook over internet ben ik tevreden, ik kan 24/7 150KB/sec halen!

Verwijderd

Topicstarter
Waar woon jij dan Snake?

Toen UPC de kabel over nam, nou ja A2000 toen nog, van de Gemeente Zaanstad, heeft UPC een contract getekend dat het zender aanbod de komende 10 jaar geloof ik, hetzelfde moest blijven.
En dat doen ze niet en ze hebben nog een jaar of 5 te gaan!

• Mior
  • Laatst online: 15-08 00:58
Op woensdag 13 december 2000 19:41 schreef SuB het volgende:

[..]
ik denk dat hiermee bedoeld wordt dat je onbeperkt mag surfen en niet onbeperkt warez downloaden
de slogan is onbeperkt internet, WAT ik met dat internet doe is mijn zaak.

Verwijderd

Bedankt voor deze thread, kan al twee dagen niet internetten (Adam). Kan vanachter bedrijfsnetwerk niet bij subscriber pagina, weiger te bellen. Thread is nuttig!!!
Pagina: 1