Toon posts:

Er is een nieuwe divx site graag jullie mening

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wij zouden graag onze site voorleggen aan de kenners alles komt aan bod van de software tot de hardware tot de handleidingen ...

Dit is hem ....

Graag jullie ongezouten mening ...

http://divx.hsware.be

Verwijderd

Dit is verboden op GoT. Aan je naam te zien heb je je speciaal voor dit geregistreerd hier op GoT. Misschien toch maar even de registratievoorwaarden doorlezen. B)

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:42

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 23:22:
Dit is verboden op GoT. Aan je naam te zien heb je je speciaal voor dit geregistreerd hier op GoT. Misschien toch maar even de registratievoorwaarden doorlezen. B)
Deze site is niet illegaal geloof ik, het gaat om de software en hardware om het af te spelen enz en DivX is geen illegale bestandstype :) Het wordt alleen vaak verkeerd gebruikt..

Edit: Het enige is dat dit spam is, dus hier niet goed staat :P

[ Voor 7% gewijzigd door Erazzzer op 03-02-2004 23:25 ]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-02 12:26

Arno

PF5A

Het ruikt iig als spam en dat is weer niet gewenst hier ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 18:15
Erazzzer schreef op 03 februari 2004 @ 23:24:
[...]

Deze site is niet illegaal geloof ik, het gaat om de software en hardware om het af te spelen enz en DivX is geen illegale bestandstype :) Het wordt alleen vaak verkeerd gebruikt..
Het is wel Spam...

Verwijderd

Erazzzer schreef op 03 februari 2004 @ 23:24:
[...]

Edit: Het enige is dat dit spam is, dus hier niet goed staat :P
Waar staat dat ik zeg dat het illegaal is dan :? Ik bedoel de spam en reclame opzich. :+

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 23:25:
[...]
Waar staat dat ik zeg dat het illegaal is dan :? Ik bedoel de spam en reclame opzich. :+
Aan die :+ te zien heb je jezelf er aardig uit gelult, want je bedoelde het wel :P

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09-2025

elinsen

Fear me......

Ik vind dat dit wel door de beugel kan, het is namelijk een informatieve site waar gebruikers van GoT wel wat aan kunnen hebben. De maker van de pagina wordt er zelf iig niet beter van.

Waarom zouden we dit bannen, we kunnen beter zaggen wat we ervan vinden. Dan kan het uitgroeien tot een bron van info omtrent DivX / Xvid en alles wat daarbij kan komen kijken. Met name de hardware en de te downloaden nieuwe firmwares zijn handig.

E.P.M. Linsen

Verwijderd

Erazzzer schreef op 03 februari 2004 @ 23:27:
[...]

Aan die :+ te zien heb je jezelf er aardig uit gelult, want je bedoelde het wel :P
Die :+ was meer bedoeld omdat jij het was. :+ :P

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09-2025

elinsen

Fear me......

Ik zie net wel dat op andere topics deze site door jullie steeds neergeplumpt wordt. Dat vind ik dus wel een kwalijke zaak. Want nu zijn jullie idd bezig met een soort van SPAM.

Het gaat om dit [rml][ DIVX] Synchronisatie[/rml] topic

edit:

Die bovenste balk mag er van mij ook wel uit, want direct eronder staan dezelfde benamingen, maar dan wel als link. De laatste twee, ondertitels en downloads staan er toch niet op. De downloads staan volgens mij nu onder links ofzo

[ Voor 33% gewijzigd door elinsen op 03-02-2004 23:39 ]

E.P.M. Linsen

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Die site ziet er echt zeer vet uit. Toppie werk :*)

Is het de bedoeling dat die bovenste balk het niet doet?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Het is wel een site met bordenvol informatie, zou haast zeggen dat het iets voor de FAQ is :)

Verwijderd

opzouten met die spam, zo dat is mijn ongezouten mening.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 23:47:
opzouten met die spam, zo dat is mijn ongezouten mening.
Post dan niets :(

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hee divxhsware,

Complimenten voor die site. Helaas niet de bedoeling hier, daarom ook al vrij lang geleden een TR gedaan. Als je nou een mooi openingsverhaal had gehad met veel info over je site, had je denk ik meer kans gehad :)

• The_Duke
  • Laatst online: 02-01 12:03

The_Duke

ho gek!

ik ruik toch een beetje spam maar toch...kvin het een mooie site en die handleidingen op een rijtje vind ik wel handig.

Verwijderd

er wordt toch om een mening gevraagd ??
of heb ik het zo fout !

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 23:56:
er wordt toch om een mening gevraagd ??
of heb ik het zo fout !
Zie Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #spam :)
zou je toch moeten weten ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Jongens... Laten we proberen dit topic rustig weg te laten zinken :)

Zoals al geroepen.. dit is.. hoe mooi ook.. gewoon spam...

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-01 12:05

DaOverclocker

Overclocker for life...

Volgens mij is een topic als dit wel toegestaan, zolang je het maar niet om wat bezoekers te trekken. Dus ook niet in andere topics dom gaan blaten dat het allemaal staat op jullie site. Dat is spam en dat mag niet.
Maar verder zie het er wel cool uit, alleen die op een na bovenste balk is wat wazig, klik ik op forum, moet ik nog een keer klikken voordat ik op het forum kom.
En bij Hardware staat ook maar een merk, geen KisS oid. Nu lijkt het net of jullie dat merk promoten/verkopen.
Hmm ik zie net dat jullie die rommel ook verkopen :S
Veder vind ik de software pagina wat onoverzichtelijk en wazige termen als titels.

Goed en die allebovenste balk is wel heel raar. lijkt net of je daar ook op kan klikken.. Als je er wat neer zitl zetten over wat er zoal op de site staat, doe dat dan op een andere manier, zodat je niet denkt dat het klikbaar is

systeem specs

Verwijderd

Inderdaad, daar doen we dus niet aan, sitechecks.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.