Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Winkels op basis van provincie

Pagina: 1
Acties:

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-10 16:48
Ik kwam er achter dat ik tweede computer wilde. :)

De computer heb ik zelf samengesteld. ik wil dit en dat.

Op basis van de pricewatch heb ik gekeken waar het goedkoop en waar het beste kan kopen.

Ik had toen liever dat ik alles in een keer wilde kopen (paar keer apart).

Het viel niet mee om een geschikte winkel te vinden die alles kon afleveren.
Het hoeft niet alles.

Omdat ik bijv. OV of rijbewijs heb, wil ik liever langs komen dan veel betalen voor de verzendingskosten.

Ik bedoel daarmee dat ik eigelijk een winkel opzoekt op basis van provincie.

Postcode is goed. maar ik ben geen postbode die alle postcodes en plaatsnamen ken.

Zodat ik lekker in de buurt kan komen van de goede winkels.

Bijvoorbeeld: Deze winkels zijn in provincie Noordholland.

Een goed idee?

(als jullie goed idee vinden, maar geen maatregelen weten. Jullie kunnen dan gewoon de postcode's fliteren op basis van elk provincie die eigen aantal postcodes heeft)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Filteren aan de hand van een opgegeven postcode lijkt me ook een erg handige optie! Ik weet wel ongeveer wat in de buurt is en wat niet, maar er zijn altijd van die plaatsjes die toch meer in de buurt zijn dan je in eerste instantie denkt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-10 16:48
Filteren aan de hand van een opgegeven postcode lijkt me ook een erg handige optie!

Dat is juiste zin.

Ja meeste tweakers weten wel waar ongeveer liggen. Maar naar mijn mening willen ze ook wel weten of nog andere leuke winkels in de buurt, bijv. ietsje goedkoper, showroom....