Je hebt een VNC Viewer voor op je pocketpc; daarmee zou je het kunnen proberen..
Wil je perse via een VPN, of is zonder VPN ook goed? Er schijnt ook een RDP client voor PocketPC te zijn..
Wil je perse via een VPN, of is zonder VPN ook goed? Er schijnt ook een RDP client voor PocketPC te zijn..
Ik heb op mijn Windows Mobile 2003 gewoon een terminal client staan. Ik heb alleen helaas geen ts op het internet staan om het te testen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Maakt op zich niet uit.
Wat ik alleen wil is om de PC over te nemen.
Stel dat ik VPN gebruik , moet ik dan op de server een Host versie installeren en in de PPC een client??
Wat ik alleen wil is om de PC over te nemen.
Stel dat ik VPN gebruik , moet ik dan op de server een Host versie installeren en in de PPC een client??
RDP ondersteund ook encryptie dus waarom zou je dan die VPN willen gebruiken?
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Stel, ik installeer RDP op de server. Wat voor viewer gebruik ik dan om in te loggen.
En welke poorten moet ik in m'n router forwarden??
En welke poorten moet ik in m'n router forwarden??
Dat poorten gedoe staat hier ergens in een FAQ
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
RDP installeren doe je dus door Terminal Services te installeren. Waarschijnlijk is Remote Administration Mode het beste in jouw geval. Je kunt dan met de RDP-client/Terminal Services client remote inloggen.
De poorten voor RDP staan inderdaad in de FAQ: 3389TCP en UDP.
De poorten voor RDP staan inderdaad in de FAQ: 3389TCP en UDP.
Ik zag al dat ik Terminal Service Client op mn XDA geinstalleerd heb.
Volgens iemand bij Pocketpc-club is dit geneog en moet je alleen nog Externe bureaublad op de server aanzetten en dan zou je zo in kunnen loggen.
Zal het vanavond gewoon proberen. Ik moet namelijk eerst de poorten op m'n router open trekken.
Volgens iemand bij Pocketpc-club is dit geneog en moet je alleen nog Externe bureaublad op de server aanzetten en dan zou je zo in kunnen loggen.
Zal het vanavond gewoon proberen. Ik moet namelijk eerst de poorten op m'n router open trekken.
Verwijderd
http://www.tzo.com/MainPa...HowToXPRemoteDesktop.html
lees deze link eens.
hier staat hoe je via explorer je ts in kan. ALs het goed is kan je op je pocketpc (rampen dingen btw) de browers instellen als msie 5.0 zoals die op je desktop. dan kan je dus alles volledig zien.
succes
ts op pda via gprs of mobiel is nog erg langzaam dus kan het afraden. Ik heb in de nachtdienst het eens geprobeerd , het is grappig maar het scherm is klein en de selheid is langzaam
lees deze link eens.
hier staat hoe je via explorer je ts in kan. ALs het goed is kan je op je pocketpc (rampen dingen btw) de browers instellen als msie 5.0 zoals die op je desktop. dan kan je dus alles volledig zien.
succes
ts op pda via gprs of mobiel is nog erg langzaam dus kan het afraden. Ik heb in de nachtdienst het eens geprobeerd , het is grappig maar het scherm is klein en de selheid is langzaam
Zal vanavond ff dit uitproberen.
Heb gister mn poorten opengezet , maar nog steeds kon ik niet inkomen met Terminal die in mn PPC geinstalleerd is.
Hopelijk lukt het hiermee wel.
Allen moet je me even vertellen hoe ik mn PPC als MSIE5.0 kan instellen??
Ik heb versie 2003 van MS pocket PC
Heb gister mn poorten opengezet , maar nog steeds kon ik niet inkomen met Terminal die in mn PPC geinstalleerd is.
Hopelijk lukt het hiermee wel.
Allen moet je me even vertellen hoe ik mn PPC als MSIE5.0 kan instellen??
Ik heb versie 2003 van MS pocket PC
[ Voor 24% gewijzigd door seninha op 05-02-2004 08:09 ]
Je MDA heeft, volgens mij, gewoon een Terminal Services Client aan boord. Dan je host ff configgen dat RDP aanstaat en klaar.Niek_ schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:13:
*schop*
Dit zou ik dus ook graag met m'n MDA willen doen. Is het je gelukt, en zo ja, hoe?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Pagina: 1