Geen idee, probeer het eens via www.muzio.co.kr > contact? Waarom wil je'm zo graag, wat zijn de specs?
Ik heb wel een recensie voor je in het Noors, met foto's: http://www.itavisen.no/art/1302795.html
Ik heb wel een recensie voor je in het Noors, met foto's: http://www.itavisen.no/art/1302795.html
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Hmm, toevallig dit! Ik heb pas nog gecorespondeerd met mp3spelers.nl over o.a. de iAudio 4 en de IOPS en toen kreeg ik dit in mijn inbox:
Maar goed, mp3spelers.nl zal ze dus binnenkort gaan leveren, ook al staat dit nog niet op de site. Prijs? Onbekend, maar de IOPS is ook niet duur..
Hierbij zaten twee plaatjes van deze speler, die ik persoonlijk niet mooi vond, maar deze plaatjes zijn een stuk mooier. Toch ben ik niet weg van het design en het is nauwelijks te merken dat het een OLED is, dus ik heb geen idee hoe hij er nou echt uitziet. Hij lijkt me een beetje plastic...We krijgen nog een bijzondere nieuwe speler binnen (ik vind hem persoonlijk
mooier als de IOPS) , laat me eens weten wat jij er van vind (256 & 512MB)
en ongeveer 20,- euro goedkoper als de IOPS.
John
Met vriendelijke groet,
Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk
Maar goed, mp3spelers.nl zal ze dus binnenkort gaan leveren, ook al staat dit nog niet op de site. Prijs? Onbekend, maar de IOPS is ook niet duur..
Dat klopt dat heb ik ook gekregen, maar ze hebben hem (nog) niet en ik had nog niet veel informatie.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 09:41:
Hmm, toevallig dit! Ik heb pas nog gecorespondeerd met mp3spelers.nl over o.a. de iAudio 4 en de IOPS en toen kreeg ik dit in mijn inbox:
[...]
Verwijderd
Ik zou eens op www.Dixons.nl kijken want daar verkopen ze hem.
beter nog. mijn oom heeft hem. en hier in Nederland heetie MPman.
beetje raar omdat die op de site van MPman niet staat. maargoed
goeie speler, alleen zit er een onduidelijke handleiding bij, dus moet je zelf uitvogelen hoe het spelertje werkt. maar dat is niet zon probleem.
ik dus ff bij Dixons kijken
beter nog. mijn oom heeft hem. en hier in Nederland heetie MPman.
goeie speler, alleen zit er een onduidelijke handleiding bij, dus moet je zelf uitvogelen hoe het spelertje werkt. maar dat is niet zon probleem.
Verwijderd
hier de exacte link.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 12:40:
Ik zou eens op www.Dixons.nl kijken want daar verkopen ze hem.
beter nog. mijn oom heeft hem. en hier in Nederland heetie MPman.![]()
goeie speler, alleen zit er een onduidelijke handleiding bij, dus moet je zelf uitvogelen hoe het spelertje werkt. maar dat is niet zon probleem.![]()
http://www.dixons.nl/Stor...5Fspelers&prid=0007043029
hij 199 pleuro en dat is duur voor 128 mb. wel een beetje vaag want een tijdje geleden was die 130 pleurie
Verwijderd
Bloedmooi dingetje, maar das erg duur voor 128mb maar dat zijn we gewend van dixie , net een mailje van mp3spelers terug gehad. Ze krijgen ze de muzio binnen enkele weken: prijzen 256MB onder de 200,- euro !! en de 512MB onder de 250,- euro....dat wordt smullen.

Specificaties zien er super goed uit FM tuner,MP3 decoder,OLED display...
Specificaties zien er super goed uit FM tuner,MP3 decoder,OLED display...
Verwijderd
Vind hem ook erg mooi om te zien en koreaans dus het zal wel goed. Maar ja je kunt niet alles hebben ik heb al een mobiblu en das ook een toppertje
Wat me opvalt is de zeer grote overeenkomst met de indeling van het display en de iFP's van iRiver:

Maarja, dat is geen slecht punt aangezien ik die indeling logisch en handig vind

Maarja, dat is geen slecht punt aangezien ik die indeling logisch en handig vind
Hercul3s schreef op 05 februari 2004 @ 15:57:
Wat me opvalt is de zeer grote overeenkomst met de indeling van het display en de iFP's van iRiver:
Meeste indelingen zijn het zelfde bij die koreaanse spelers als je de plaatjes ziet, ik denk dat ze allemaal van dezelfde componenten gebruik maken.
Verwijderd
Volgens mij is ie zonder dat lelijke stikkertje een stuk mooier.
Dat OLED displaytje is wel erg mooi. (somehow doen nu alle bleulight displays 'ouderwets' aan als ik ze zie
).. Eens even wachten op iemand die wat ervaring heeft met het beestje.
Dat OLED displaytje is wel erg mooi. (somehow doen nu alle bleulight displays 'ouderwets' aan als ik ze zie
Pagina: 1