hallo ik heb een 512 mb pendrive van leading driver maar heb er geen drivers meer van en kan ook de site van hun niet vinden weet iemand waar ik die kan vinden
Voor welk OS enzo 
Beetje info is wel handig, wat zelf geprobeerd?
Google?
Beetje info is wel handig, wat zelf geprobeerd?
Google?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
en driverguide.com? login is drivers, paswoord is all. zij hebben heel erg veel!
dankje waar zou ik hem dan zo terug kunnen vinden
sorry voor al de vragen maar ben niet zo snuggen op computer gebied
sorry voor al de vragen maar ben niet zo snuggen op computer gebied
Verwijderd
Windows Xp, 2000 en ME herkennen dat ding gewoon, 98SE en ouder hebben dat CD'tje nodig. Dat even ter uwer info.
ik zit ook op 89se vandaar ook dat ik het cd'tje nodig heb maar heb hem 2e hands gekocht en hij had er geen cd meer van
10 MBGlowMouse schreef op 03 februari 2004 @ 22:40:
Ik ben hem aan het uploaden, het is 10mb en duurt nog 10 minuten.
Hebben meer fabrikanten een handje van... Moest een tijd geleden een sounddriver voor win98 hebben. nt4, 2000, zelfs linuxdrivers, allemaal 200kb of zo... En dan de 9x drivers: 7 megabyte... Daar zit je dan met je 56k modempje en alleen die fcking drivers nodig omdat er VEEEL beter alternatieven zijn voor die meest brakke meuk die ze er altijd zo nodig bij moeten stoppen.
Tot zover deze rant
Wat je anderes nog kunt proberen is een willekeurige usbkey driver downloaden en die proberen. Zo veel verschillende zijn er toch (intern, allemaal zelfde usb chippie
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Er zit één mooi menuutje bij van 2mb, en verder drivers voor 8 verschillende USB pennen van dit merk, en PDF'tjes met handleiding.Paul Nieuwkamp schreef op 03 februari 2004 @ 23:02:
10 MBWat voor onzinnige meuk hebben ze er deze keer weer bij gedaan? 1 .inf van 2kb en 1 dll van 100kb is ZAT....
Dat valt dan nog wel mee inderdaad
Alleen jammer van dat menuutje
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Pagina: 1