Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

hoe sloop ik m'n siemens?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een siemens s45 maar bijna alle knopjes zijn gestopt met werken.. en ik wilde kijken waar het door zou kunnen komen en of ik er iets aan kan doen. Maar hoe haal ik deze telefoon in godsnaam uit elkaar? ik heb nu al een paar dingen omgebogen en bijna afgebroken.. maar het wil niet lukken!!! weet iemand hoe het wel moet?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Met een schroevendraaier en geduld.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hamer? Dremel >:)
Post anders ff wat pics.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

[flauwe modus]

UUh, moker/bakkei/vrachtwagen

[/flauwe modus]

Al het je alleen maar om de binnenkant gaat (zie namelijk slopen in je naam) en het gaat je niet om het buitenwerk, druk gewoon met veel geweld een schroevendraaier tussen de 2 delen

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 09:27

markvt

Peppi Cola

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 22:35:
[flauwe modus]

UUh, moker/bakkei/vrachtwagen

[/flauwe modus]

Al het je alleen maar om de binnenkant gaat (zie namelijk slopen in je naam) en het gaat je niet om het buitenwerk, druk gewoon met veel geweld een schroevendraaier tussen de 2 delen
Volgens de post wil ie hem zelf proberen te maken.

Volgens mij zitten er onder de stikkers wel wat torx schroeven.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
ja hij moet het erna inderdaad wel weer doen. Onder de stickers is trouwens niks te vinden

Verwijderd

neem een stripje oid met een dikte zodat die in het uitsparinkje aan de bovenkant past. voorzichtig draaien, en de boel moet loskomen. wel even opletten: de speaker zit vast, maar de printplaat niet. en het draadje ertussen is vaak niet al te best gesoldeerd.

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-11 13:40
heb ik ook een keer gedaan :) met een m35i

eerst met een shovel (waar het schermpje het begaf)
daarna zo ver mogelijk proberen te gooien (telefoon viel uit elkaar maar was weer in elkaar te zetten pas na meerdere keren gooien was de telefoon echt kapot)

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Verwijderd

Topicstarter
daar kan ik wel tussen komen en iets los wrikken...hij komt verder niet los,want hij klemt nog heel erg aan de zijkanten

• markvt
  • Laatst online: 30-11 09:27

markvt

Peppi Cola

http://www.gsm-support.net/shop/pic/siemenstool-s8_mid.jpg

als je ongeveer die tools tot je beschikking hebt moet je hem open kunnen krijgen ;)

http://www.gsm-support.net/shop/products.php/65/_63_65/en/

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ik had een soortgelijk model, ook een schroevendraaier ertussen gezet.
Dan breken er een paar stukjes plastic af, ik heb het toen niet meer in elkaar weten te zetten (nouja, eigenlijk geen zin in :P). Of je moet lijm gebruiken.

oh wacht gsm jah 8)7, ik had zo'n draadloos huismodel zegmaar :D.

[ Voor 16% gewijzigd door GeforceDDQ op 03-02-2004 22:51 ]

301SQN

• Webgnome
  • Laatst online: 17:50
en naar de winkel gaan om te laten repareren, want er zit toch een jaar of 3 ofzo op die dingen, is geen optie?

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Topicstarter
heb um nu 2 jaar geen garantie meer.. krijg in mei een nieuwe telefoon , maar ik kan nu niks meer erg vervelend

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Wat een grote hoop onzin weer zeg :|

Wederom een topic welke op slot gaat wegens het gedrag van sommige gebruikers. Leuk.

Topicstarter: Dit is gelukkig al wel vaker langsgekomen, en je kunt het daarom ook vinden in de search. Officieel is er een speciaal stukje gereedschap bij nodig, maar er is kans dat het ook werkt door iets anders plats in de uitsparing bovenin te draaien.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.