Toon posts:

g.e. crt beamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik kwam dit te gekke forum tegen op mijn zoektocht naar informatie en heb mij gelijk aangemeld.
ik heb namelijkeen vraag.
ik heb een crt beamer op de kop weten te tikken en ben nu aan het proberen hem aan te krijgen.hij moet als het goed is altijd gewerkt hebben.er zit ook een apparte kast bij,een contoller.

nu heb ik van de beamer en de controller totaal geen documentatie en gebruikshandleidingen.kan helaas op het internet niks vinden.weten jullie misschient waar ik kan zoeken.

dit is het merk en het type van de beamer: general electric type 414e
wat ik wel ben tegen gekomen is dat deze beamer dezelfde is als de nec beamer type pg3000,maar weet dit niet zeker.
het merk en type van de controller:general electric controller type sc10e
hiervan heb ik nog niks weten te vinden.

wie o wie kan mij verder helpen?

mario

p.s. ik heb totaal nog geen verstand van beamers etc,maar wil me er wel in gaan verdiepen.

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
Dit is geen helpdesk......

Zoeken moet je leren......

Niet iedereen zoekt voor je....

Vraag aan de diegene die beamer aan je hebt gegeven.....

Het verdiepen in de werking van beamers....(zie punt 2.)

Maar ik help je wel ff.

Kun je ff plaatje posten.....vooral de specificaties posten?

[ Voor 19% gewijzigd door Silver7 op 03-02-2004 22:39 . Reden: Hulp ]

Verwijderd

p.s. ik heb totaal nog geen verstand van beamers etc,maar wil me er wel in gaan verdiepen.
Handig, en dan toch maar meteen een CRT kopen :?

Verwijderd

Topicstarter
toch bedankt als je me een beetje verder kan helpen.

zoeken moet je leren,dat weet ik.maar dan moet je het toch ook van iemand leren.

ik heb de beamer van iemand die het spul samen met een berg audio apparatuur heeft opgekocht. helaas kan ik hier dus niet terecht voor info.

helaas heb ik geen specificaties ,alleen het merk en type van beide.
het enigste wat ik dus weet te vinden is dat de beamer overeen komt met de beamer van nec.

Verwijderd

Topicstarter
heb van de nec beamer wel een manual uitgeprint en deze is inderdaad hetzelfde.
kan alleen van de contrller echt niets vinden zelf.

Verwijderd

Misschien kunnen ze je op www.htforum.nl verder helpen?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 20:45

voodooless

Sound is no voodoo!

Je zegt dat ie niet aan gaat? Wat heb je geprobeerd dan? En wat doet ie wel? Zo moeilijk moet dat toch niet kunnen zijn lijkt me... Ik zou bijna zeggen dat die gast je defecte zooi heeft verkocht. Ik hoop het niet voor je.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Vlugge Japie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-05-2023
Misschien heb je hier wat aan: crt beamer probleempje maar helaas zijn alle plaatjes offline

Of anders:

http://gathering.tweakers...=15&data%5Bsearch%5D=Zoek

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem nu aangesloten en de manual van de nec gp3000 gebruikt.
hij werkt wel,alhoewel alle instellingen natuurlijk niet kloppen.
kan het zijn dat ik alle setup instellingen met behulp van een afstandbediening moet doen.dit vraag ik eigenlijk omdat er deze niet bij zat.

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

samen met een berg audio apparatuur??? dus er zit ergens op dit moment misschien wel een tweaker thuis met een leeg gejatte home theater kamer

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mwah, dat hoeft zeker niet zo te zijn, er zijn genoeg handelaren die gewoon een oude kantoorvoorraad opkopen en dat doorverkopen, wie weet zijn dit demomodellen uit een audio/video zaak :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
als ik het goed heb is het spul bij een zaak ingeruild.deze doen geen tweedehands spullen verkopen aan particulieren alleen de hele partij aan een handelaar.voornamelijk audio spullen.hier zat ook de crt-beamer bij.
dus geen gejat spul.een crt-beamer weegt al 60 kilo.
heb hem gekocht van de handelaar voor schrik niet 70 euro.hij kreeg hem niet aan de praat,daarom zo goedkoop.en ik dacht dus ,ah waarom niet.voor 70 euro kan ik weinig verprutsen en wie weet.
hij doet het dus,nu alleen mijn eigen er meer in verdiepen.

maar is de remote nodig voor de setup of niet.is dit verschillend van merk?

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-02 16:44

psy

Hmm, weet je hoe lastig het is om een CRT beamer in te regelen/af te stellen?

Ik zou maar eens gaan neuzen op HT-forum's... dat soort info zal je hier niet zo snel vinden.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Pagina: 1