Kan iemand mij helpen want ik kom er zelf niet uit.
Ik heb sinds een week een nieuwe Sata schijf (F:) maar heb hem nog steeds niet fatsoenlijk aan de praat. Eerst in de kast geschroefd, windows herkende hem direct, daarna geformateerd en de schijf volgezet met gegevens van een andere harddisk. Alles gaat goed, je kunt gewoon mp3 van de schijf draaien enzo,de hardeschijf staat gewoon bij "deze computer", maar telkens komt er een foutmelding en is hij na een minuut of 10 nergens meer te vinden... Enkele van die foutmeldingen zijn: "windows delayed write failed" of can't save "F:\ filename."
Dit is trouwens mijn spec:
moederbord: MSI 865PE Neo2
Processor: p4 2.6
Harddisk 1: maxtor 80 gig IDE
Harddisk 2: maxtor 120 gig IDE
Harddisk 3: maxtor 200 gig SATA - Deze schijf doet dus moeilijk!
Als iemand suggesties heeft hoor ik het graag, Groeten.
Ik heb sinds een week een nieuwe Sata schijf (F:) maar heb hem nog steeds niet fatsoenlijk aan de praat. Eerst in de kast geschroefd, windows herkende hem direct, daarna geformateerd en de schijf volgezet met gegevens van een andere harddisk. Alles gaat goed, je kunt gewoon mp3 van de schijf draaien enzo,de hardeschijf staat gewoon bij "deze computer", maar telkens komt er een foutmelding en is hij na een minuut of 10 nergens meer te vinden... Enkele van die foutmeldingen zijn: "windows delayed write failed" of can't save "F:\ filename."
Dit is trouwens mijn spec:
moederbord: MSI 865PE Neo2
Processor: p4 2.6
Harddisk 1: maxtor 80 gig IDE
Harddisk 2: maxtor 120 gig IDE
Harddisk 3: maxtor 200 gig SATA - Deze schijf doet dus moeilijk!
Als iemand suggesties heeft hoor ik het graag, Groeten.