Hoge pieptonen uit HP4100C scanner

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32
Ik heb een HP 4100C scanner en ik vind het raar dat er zo'n irritante harde hoge pieptoon uitkomt.
Ik ben zo stom geweest hem bij Dixons te kopen, want daar zeggen ze dat het hoort omdat er ook een pieptoon uit een monitor(?) komt.

Vooral als het stil is in de kamer heb ik er last van dat ik meestal gewoon de stekker eruit haal.

Wie heeft dezelfde ervaringen met deze scanner??

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Is volgens mij niet echt normaal. De HP 6200C naast me heeft er geen last van.

Uit welk gedeelte van de scanner komt het geluid precies? (Lamp / Voeding / ...)

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Die van mij is stil hoor

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32
Ik ben er nu ondertussen achtergekomen dat het alleen een bepaalde serie betreft. Je hebt er alleen last van als je hem in februari 1999 gekocht hebt.
Ik heb de HP Helpdesk laatst gebeld en daar zeggen ze dat er precies op die serie maar drie maanden garantie zit!
Ik denk dan ook dat het een vuil spelletje van HP is. Wat die bitch bij de helpdesk ook zei was dat als ik een technicus wou spreken dit me 50 piek zou gaan kunnen kosten :(
Dixons gaat hier ook niet helemaal vrijuit, zij blijven groen rood geel en blauw beweren dat die pieptoon normaal is, maar ik heb er anders best wel last van.
HP :r

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7