Ik heb vandaag fedora core 1 op mijn laptop (acer aspire 1300) geinstalleerd. op zich werkt het heel mooi en nog geen problemen tegengekomen. op 1 irritant dingetje na. de processorfan draait heel regelmatig (+- elke 2 minuten een minuut). voor de mensen die niet bekend zijn met de aspire 1300: het ding is vrij lawaaiig.
onder windows XP had ik dit probleem ook. dit kon echter opgelost worden door een processor driver update die van de acer site te downloaden was te installeren.
nou neem ik aan dat er ook zoiets voor linux is, alleen mijn zoekpogingen ten spijt, ik kan het niet vinden.
ik hoop dat jullie hier wat op weten. anders ben ik bang dat linux snel van mijn laptop gaat verdwijnen.
onder windows XP had ik dit probleem ook. dit kon echter opgelost worden door een processor driver update die van de acer site te downloaden was te installeren.
nou neem ik aan dat er ook zoiets voor linux is, alleen mijn zoekpogingen ten spijt, ik kan het niet vinden.
ik hoop dat jullie hier wat op weten. anders ben ik bang dat linux snel van mijn laptop gaat verdwijnen.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz