Toon posts:

outlook vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
szAppName : msimn.exe szAppVer : 6.0.2600.0 szModName : directdb.dll
szModVer : 6.0.2600.0 offset : 000054a3

als ik het outlook programma open gaat hij berichten binnen halen en over 2 min loopt hij dan vast en krijg ik die foutmelding is er een manier om je gegevens terug te halen mails en adressen enzo? :'(

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Reïnstall Outlook en gebruik de zoeck voor welke bestandne je moet backuppen waarin je mails staan.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Die bestanden zijn .dbx bestanden, met een simpele windows-search kun je uitvinden waar ze staan (ik meen met te herinneren in application data) :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Welke Outlook gebruik je? Sinds wanneer is gebeurt dit (na installeren bepaalde software bijvoorbeeld)?

Helpt http://support.microsoft....;nl;813741&Product=outIN2 ?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

mischien ten overvloede:

TS gebruikt Outlook Express en geen Outlook,

Outlook is inmiddels bij versie 11 Outlook Express pas bij 6

• sdomburg
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 23:34:
mischien ten overvloede:

Dus? Gebruik BaggerShit 21.0, want GoedProgramma zit nog maar bij versie 2.0!

Hmm, React draait ook maar op 1.9.2, zal Femme vragen of 'ie wil upgraden nar phpBB, dies veel verder!

[ Voor 15% gewijzigd door sdomburg op 03-02-2004 23:48 ]

Verwijderd

waar slaat dat nu op ???

de ts geeft aan dat hij outlook gebruikt, maar geeft daardoor verkeerde info voor het oplossen van het probleem, want de ts gebruikt dus outlook expres wat heel anders werkt en op ander plaatsen de data opslaat en dergelijke.
lees eens iets goed voor je jezelf zo te kakken zet.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Geen ruzie maken. :)

Misschien kan TS gewoon wat meer specs geven? :(

[ Voor 24% gewijzigd door PcDealer op 03-02-2004 23:55 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• sdomburg
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 23:51:
waar slaat dat nu op ???

de ts geeft aan dat hij outlook gebruikt, maar geeft daardoor verkeerde info voor het oplossen van het probleem, want de ts gebruikt dus outlook expres wat heel anders werkt en op ander plaatsen de data opslaat en dergelijke.
lees eens iets goed voor je jezelf zo te kakken zet.
Je redenatie was net hoger versienummer == beter. Dit slaat totaal nergens op, om dit te verduidelijken gaf ik dit absurde voorbeeld. Jammer dat je het toch niet begreep.

De versienummers van Outlook Express gaan mee met Internet Explorer, die van Outlook met Office.

Verder is het natuurlijke totale bullshit om met een ander (betaald!) programma op de proppen te komen, net zoals ik niet Firebird!!!11 ga schreeuwen, zodra iemand een probleem heeft onder Internet Explorer.

Ik hoop dat het nu duidelijk is wie zichzelf te kakken zet.

edit: Nu ik het nog 10 keer lees zie ik dat je je zin dubbelzinnig geformuleerd hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door sdomburg op 03-02-2004 23:57 ]

Verwijderd

Die bestanden zijn .dbx bestanden, met een simpele windows-search kun je uitvinden waar ze staan (ik meen met te herinneren in application data)

Welke Outlook gebruik je? Sinds wanneer is gebeurt dit (na installeren bepaalde software bijvoorbeeld)?

mischien ten overvloede:

waar op dit forum lees jij dat er staat dat de hogere nummer beter zijn, niet op de reacties hierboven.
mabit geeft aan dat de ts outlook express gebruikt, en niet outlook.
iemand gaf namelijk al aan dat er naar .dbx bestanden moet worden gezocht, maar met outlook express heb je die dus niet.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 00:01:
Die bestanden zijn .dbx bestanden, met een simpele windows-search kun je uitvinden waar ze staan (ik meen met te herinneren in application data)
De bestanden die je wil backuppen van Outlook Express zijn de UserName.wab in
'%Docs and Settings%\UserName\Application data\Microsoft\Address Book\'
en alle .dbx bestanden en de 'cleanup.log' in '%Docs and Settings%\UserName\Local settings\application data\Identities\{%variabele%}\Microsoft\Outlook Express\'. Zodra je dit gedaan hebt bij de nieuwe user de bestanden (incl. de log :P) in dezelfde mappen plaatsen.

Heb je overigens alle Windows updates al binnen ? Ook voor Outlook Express zijn er ene aantal patches inmiddels :)
mischien ten overvloede:
TS draait OE6, laat hier dan vanaf nu geen twijfel meer over bestaan O-) Msimn.exe in zijn startpost maakt dit duidelijk :) Outlook wordt door 'outlook.exe' opgestart :)
Overigens spreek je jezelf tegen in dit stukje tekst ;)
waar op dit forum lees jij dat er staat dat de hogere nummer beter zijn, niet op de reacties hierboven.
mabit geeft aan dat de ts outlook express gebruikt, en niet outlook.
iemand gaf namelijk al aan dat er naar .dbx bestanden moet worden gezocht, maar met outlook express heb je die dus niet.
Een hoger versienummer is niet per definitie beter idd. De .dbx bestanden zijn van OE, a.k.a. Msimn.exe. Het standaardformaat voor Personal Folders in Outlook (outlook.exe) is .pst.

Dutchtubby : Je vertelt anderen dat ze geen kennis van zaken hebben, echter sla bij een aantal van deze zaken de plank flink mis :P Kan gebeuren natuurlijk. Maar het kan door anderen als storend ervaren worden. Misschien zou je in je toekomstige posts rekening mee kunnen houden :)

TS dit is makkelijk te vinden met bijvoorbeeld Google :)

[ Voor 9% gewijzigd door sanfranjake op 04-02-2004 01:48 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1