Nogmaals 9600XT probs!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-07 13:45
Nah vele keren te reageert te hebben hebk ik nog steeds niet de juiste antwoorden gevonden!!!
mn ASUS geeft een vcore aan van 1.27 terwijl mn voeding gegevens vrij goed zijn(kheb een 420W no name)
als ik 3D mark draai haal ik met agp 4X on overgeclocked onder de 9000!!!(hyperdrive = 9200)
mn speccies:
1800Mhz Duron Applebred
MSI KT4AV-L (nieuwste bios + drivers)
780mb-333mhz cas 2.5 apacer (met revoltec geheugenkoeling)
zalman NB45j op NB
160 gig samsung 8mb cache (niet S-ATA)
en ASUS ATI Radeon 9600XT/VTD (nieuwste DNA drivers)
mn case temp = rond de 30 (binnekort lager door Xaser kast)
de temps van mn GPU en geheugen: 32/38 idle -> 35/41 load (zelfs met extra fan geen zin)
ik krijg bij renegade op de hoogste settings niet boven de 35 FPS en halo niet boven de 60!!!
zelfs ET trekt ie niet makkelijk (onder 65)
8X doet ie ut niet en met fastwrite niet fatsoenlijk!!!

kheb in het 9600 mod topic gezien dat je een floppy connector kan solderen en dit leek me wel wat!!
verder vind ik dit ronduit belachelijk want ik heb em als 1 vd eersten voor 230€!!!!

ASUS heeft nog niet gereageerd dus hierbij doe ik het hier!
groetjes Max Heijnen
kan iemand me helpen

Verwijderd

hetgeen ik je kan zeggen is dat ik de ervaring heb gehad dat de meegelverde software bij mijn ASUS(R) kaart ook een VCore aangaf die te laag zou zijn qua spanning.
Ik vertrouw hier niet echt op...

Verwijderd

Doe es rustig man! Niet zo druk doen met die !!! enzo, chill.

Als die kaart het niet goed doet breng je hem toch terug, simpel zat.

P.S. Groeten hoeft niet, staat ook in de FAQ.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

Waarom niet in ASUS 9600 XT geeft wel/geen beeld verder gaan?

LinkedIn WoT Cash Converter

• |sWORDs|
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Waarom DNA drivers? Fastwrites zouden uit moeten staan. Dat AGP niet op 8x wil kan ook aan je moederbord liggen. Daarnaast maakt agp 4x of 8x zeer weinig uit. Probeer eens iemand uit de buurt te vinden die ook een Radeon heeft. Doe dan jouw kaart eens in zijn pc en de zijne in de van jou. Kun je tenminste weer wat dingen uitsluiten.

Edit:

waarom denk je dat je betere frames zou moeten halen? Je hebt "slecht"een duron 1800 en "slechts"een 9600XT.

Edit2:
En een floppy connector solderen??? Waar heb je het in godsnaam over?

Edit3:
VPU recover kun je trouwens ook beter uit zetten. Kun je meteen zien of hij niet voor niets ingrijpt.

Edit4:
60fps in HALO is zeer zeer snel

[ Voor 69% gewijzigd door |sWORDs| op 04-02-2004 15:27 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:09

Shunt

Boe

ik snap niet waar je druk over maakt hoor :D
die prestaties zijn helemaal niet gek voor jouw pctje :D

een duron mist de helft van zijn grote broer zn L2 mem :D dat scheelt een flinke hap hoor. en hee wat vreemd ik koop een mid range kaart en kaay zwaare games willen het niet op het maximale doen :P ene 60 fps met halo :D das volgens mij helemaal niet slecht :P

ik zou voor de grap eens wat reviews door lezen bvb op www.tomshardware.com

kijk dan specefiek hier eens

[ Voor 13% gewijzigd door Shunt op 04-02-2004 15:25 . Reden: moek natuurlijk wel de goeie link geven :P ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• |sWORDs|
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

En shunt zijn benches zijn op een p4 3.2 en die duitse van mij op een p4 3.0.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:59

Remy

I usually get 100% accuracy

Slitch, dit is geen manier om een topic te starten hier op GoT. Ten eerste zijn die prestaties prima voor zo'n kaart. Verder zie ik geen probs!!!! uit je topictitel in je topicstart staan, voor zover ik kan zien werkt je kaart prima, en bovendien zijn de waardes van die Asus probe niet te vertrouwen. Zie de verschillende tips en links die hier worden gegeven, dan kom je er heus wel uit (ook al is dit niet echt een probleem voor zover ik kan zien). Dicht dus.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.