Nah vele keren te reageert te hebben hebk ik nog steeds niet de juiste antwoorden gevonden!!!
mn ASUS geeft een vcore aan van 1.27 terwijl mn voeding gegevens vrij goed zijn(kheb een 420W no name)
als ik 3D mark draai haal ik met agp 4X on overgeclocked onder de 9000!!!(hyperdrive = 9200)
mn speccies:
1800Mhz Duron Applebred
MSI KT4AV-L (nieuwste bios + drivers)
780mb-333mhz cas 2.5 apacer (met revoltec geheugenkoeling)
zalman NB45j op NB
160 gig samsung 8mb cache (niet S-ATA)
en ASUS ATI Radeon 9600XT/VTD (nieuwste DNA drivers)
mn case temp = rond de 30 (binnekort lager door Xaser kast)
de temps van mn GPU en geheugen: 32/38 idle -> 35/41 load (zelfs met extra fan geen zin)
ik krijg bij renegade op de hoogste settings niet boven de 35 FPS en halo niet boven de 60!!!
zelfs ET trekt ie niet makkelijk (onder 65)
8X doet ie ut niet en met fastwrite niet fatsoenlijk!!!
kheb in het 9600 mod topic gezien dat je een floppy connector kan solderen en dit leek me wel wat!!
verder vind ik dit ronduit belachelijk want ik heb em als 1 vd eersten voor 230€!!!!
ASUS heeft nog niet gereageerd dus hierbij doe ik het hier!
groetjes Max Heijnen
kan iemand me helpen
mn ASUS geeft een vcore aan van 1.27 terwijl mn voeding gegevens vrij goed zijn(kheb een 420W no name)
als ik 3D mark draai haal ik met agp 4X on overgeclocked onder de 9000!!!(hyperdrive = 9200)
mn speccies:
1800Mhz Duron Applebred
MSI KT4AV-L (nieuwste bios + drivers)
780mb-333mhz cas 2.5 apacer (met revoltec geheugenkoeling)
zalman NB45j op NB
160 gig samsung 8mb cache (niet S-ATA)
en ASUS ATI Radeon 9600XT/VTD (nieuwste DNA drivers)
mn case temp = rond de 30 (binnekort lager door Xaser kast)
de temps van mn GPU en geheugen: 32/38 idle -> 35/41 load (zelfs met extra fan geen zin)
ik krijg bij renegade op de hoogste settings niet boven de 35 FPS en halo niet boven de 60!!!
zelfs ET trekt ie niet makkelijk (onder 65)
8X doet ie ut niet en met fastwrite niet fatsoenlijk!!!
kheb in het 9600 mod topic gezien dat je een floppy connector kan solderen en dit leek me wel wat!!
verder vind ik dit ronduit belachelijk want ik heb em als 1 vd eersten voor 230€!!!!
ASUS heeft nog niet gereageerd dus hierbij doe ik het hier!
groetjes Max Heijnen
kan iemand me helpen