Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Ik ben opzoek naar een nieuw mobieltje en deze 2 leken mij wel wat, alleen welke is nou beter dan de ander?

Ik heb in het verleden een LG 510 gehad en daar had ik helemaal geen klachten over, ik heb hem toen verkocht en een andere gekocht omdat ik een speel-telefoontje wilde en die LG was nogal een zakelijke phone.

Ik ben hier nu overheen gegroeid en wil gewoon een goede gsm voor bellen en het gebruikelijke smsje op z`n tijd. Ik ben wel stijl-gek dus hij moet er wel een beetje chique uitzien :)

Ik heb nog nooit een samsung gehad, dus weet ook niet hoe prettig die werken.

Kunnen jullie mij helpen een keuze te maken.

Ik heb de search al gebruikt, kwamen wel wat nuttige links uit over de merken zelf, maar zou het graag een beetje op een rijtje willen.

Bedankt.

Verwijderd

Tsja, ken zelf de Samsung die je noemt niet, maar heb de G5400 van LG.

Vind het zelf ook een heel stylish telefoontje, accu doet het bij normaal gebruik een dag of 4, geluid is prima, zit standaard datakabel bij en headset!!

Ik zat zelf te twijfelen tussen de LG G5400 en de a800 van Samsung, maar heb LG gekozen vanwege het uiterlijk en wat features. Wat trouwens heel leuk is, is dat de LG maar ietsje groter is, maar de knoppen zitten echt veel verder uit elkaar en zijn ook iets groter, bediening is voor mij veel makkelijker dan op die samsung...