Toon posts:

Proggie om half defecte cd's mee te lezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ik ben vanavond echt blond.

Ik had vroeger een programma onder windows, waarmee je half brakke cd's kon inlezen. Ik weet nog dat er een icoontje van batman was, maar hoe het programma heette? Geen idee meer, terwijl ik vroeger zowat dagelijks gebruikte.

Verwijderd

ik ken alleen Isobuster en dat is em volgens mij

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zou EAC zeggen; maar die heeft geen batman icon :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:51

Namu

Silver Wings Of Morning

Yup. Isobuster is het eenige programma dat het batman symbool gebruikt (en ik vind dat ik toch best veel programma's ken)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ISobuster, te Gek. Eac daar zit ik nu mee, maar die kan alleen audio. Ik had het over data!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 21:53:
Ja ISobuster, te Gek. Eac daar zit ik nu mee, maar die kan alleen audio. Ik had het over data!
Audio CD's bevatten ook data hoor ;) Overigens heb je niet in de openingspost gezet dat het over data ging :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Sorry Spider, dat komt omdat ik ff met een audio cd bezig was.

Nu zoek ik alleen nog een proggie om cds te rippen maar met de functie om wavs aanelkaar te laten. Dus voor Live cd's e.d.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 21:56 ]

• alexandersamson
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-12-2022
ik zoek ook zon proggie om gare cd's mee te "recoveren" kheb nog een paar ouwe gebrande zooi liggen die slecht / niet inlezen zou fijn zijn om die weer eens tot leven te wekken :)

[ Voor 69% gewijzigd door alexandersamson op 03-02-2004 22:23 ]

Elektronicaprojecten van mij: http://www.gm7.nl

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:09
alexandersamson schreef op 03 februari 2004 @ 22:21:
ik zoek ook zon proggie om gare cd's mee te "recoveren" kheb nog een paar ouwe gebrande zooi liggen die slecht / niet inlezen zou fijn zijn om die weer eens tot leven te wekken :)
zie boven: ISobuster

Leeg - Sinds 20180907

Pagina: 1