Toon posts:

[R9700tx] textures in beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een radeon 9700tx 128mb videokaart, en de laatste tijd heb ik een heel raar probleem: er komen allemaal textures door het beeld! ik weet niet hoe het komt, ik heb het namelijk al een tijdje maar de laatste tijd word het zo erg dat ik sommige spellen niet kan spelen maar ik weet ik niet hoe ik eraf kom, ik heb de nieuwste drivers gedownload en instellingen veranderd maar het blijft. hij komt uit een dell dimension 4550 en ik heb ook dell support ge-emaild maar die zijn niet echt behulpzaam. zou ik misschien het bios moeten updaten?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Als het pas gebeurt nadat de computer een tijdje aan staat dan kan het ook zijn dat de kaart te warm wordt (stof in de fan?). Dat geeft ook altijd creatieve effecten.

Soms raakt het geheugen ook een beetje gestressed en dan is het terugklokken van de kaart een optie. Maar dat kom je niet zo vaak tegen.

[ Voor 8% gewijzigd door -=bas=- op 03-02-2004 20:57 ]

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
het gebeurt ook als je net je computer opstart, dus de temperatuur maakt niet uit

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Haal de kast eens open en kijk of de fan nog goed draait (en idd geen stof). Anders misschien de kaart eens in een andere pc testen, want dan klinkt het als een brakke kaart :)

+ andere topictitel

Verwijderd

Topicstarter
heb het preobleem gevonden: de temperatuur!
ik heb twee kaarten in 5 sloten en waar plaats dell die: naast elkaar waardoor de koeler van de videokaart 3mm ruimte heeft om de lucht weg te blazen! |:(
maar ik snap nog steeds niet waarom ik in het begin het probleem niet had
maarja bedankt jongens _/-\o_ _/-\o_