Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Shop niet in lijst voor toevoegen nieuw product

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

De PCConcurrent is verdwenen uit de lijst;

UITLEG: Bij het toevoegen van een product (Gigabyte 3D cooler pro) bleek dat dat product al is aangemeld, maar nog niet in de pricewatch is verschenen. Bij het controleren bleek: "Artemis kon geen prijzen vinden", dus ik denk ik voeg die prijs ff toe.

Blijkt dat je als leverancier niet PCConcurrent kunt kiezen, terwijl die dit product wel hebben voor € 43,00 (PCConcurrent staat weer wèl in ShopSurvey).

Kortom, ik wil vragen e.a. aan te passen zodat ook de pricewatch weer compleet & volledig is.

Overigens is e.a. in Overclocking, cooling en mods

Thx.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Klopt dat je dat niet kan. PCConcurrent heeft een PWM-account en heeft de prijzen laten locken: meer uitleg. Kortom, het kan dus niet.

[edit]
Topic is afgesplitst. Het vorige topic is alleen voor meldingen over de Shop Survey, niet voor andere meldingen over prijzen en producten; zoals ook in de TS aldaar staat :) .

[ Voor 42% gewijzigd door Harm op 03-02-2004 20:52 . Reden: BTW ]

Verwijderd

Harm schreef op 03 februari 2004 @ 20:50:
Klopt dat je dat niet kan. PCConcurrent heeft een PWM-account en heeft de prijzen laten locken: meer uitleg. Kortom, het kan dus niet.

[edit]
Topic is afgesplitst. Het vorige topic is alleen voor meldingen over de Shop Survey, niet voor andere meldingen over prijzen en producten; zoals ook in de TS aldaar staat :) .
Sorry, zag ik al nadat het berichtje onderweg was. Zal wat koffie gaan drinken Afbeeldingslocatie: http://www.alexxx.nl/members/mailv2/emoticons/koffie.gif

Thx voor 't snelle antwoord.

• Harm
  • Niet online
Ik moet mijn kerstpakket op een manier verdienen ;) :+ .

Verwijderd

Harm schreef op 03 februari 2004 @ 21:26:
[...]

Ik moet mijn kerstpakket op een manier verdienen ;) :+ .
Beetje vroeg om al over een kerstpakket te schrijven :?

edit:
G_M_C vraagt zich wat mod's krijgen in hun pakket . . . een gesponserde opteron 8) wellicht ?

Sluit dit topic maar joh, je hebt m'n vraag al goed beantwoord. Zo gaan we alleen maar lolligheidjes krijgen . . . is wel leuk, maar ja . . .

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 21:37 ]

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 21:35:
[...]

Beetje vroeg om al over een kerstpakket te schrijven :?
Neuh hoor, met dat soort leuke dingen kun je niet vroeg genoeg beginnen ;) .
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 21:35:
edit:
G_M_C vraagt zich wat mod's krijgen in hun pakket . . . een gesponserde opteron 8) wellicht ?

Sluit dit topic maar joh, je hebt m'n vraag al goed beantwoord. Zo gaan we alleen maar lolligheidjes krijgen . . . is wel leuk, maar ja . . .
Het laatste pakket was eigenlijk een gewoon pakket, allerlei lekkere dingetjes enzo. Geen hardware-stuff voor de computer enzo.

[edit]
Slotje enzo ;) .

[ Voor 2% gewijzigd door Harm op 03-02-2004 21:42 . Reden: BTW ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.