Toon posts:

[popup] op GoT?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo lieve adjes :>
Gebruikt GoT een popup om dingen te melden (bericht van een moderator ofzo)? Ik was wat aan het surfen en ik ging van een of andere site naar gathering.tweakers.net en toen begon m'n google toolbar te loeien }:O
Popupkiller even uitgedrukt en gerefreshed, maar geen popup te zien :?

Het zou een onexit popup kunnen zijn (ben helaas de url kwijt :X stom) maar ik denk ik vraag het even voor de zekerheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

als ik jou was zou ik ad aware een keer draaien :)

GoT heeft geen pop up`s

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:56
Heel af en toe komt er een reclamepopup langs, maar dat is meestal niet de bedoeling. Verder heeft GoT in ieder geval géén on exit popups. En PM's van modjes komen gewoon in je huidige scherm, niet in een popup :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
disjfa schreef op 03 februari 2004 @ 20:27:

GoT heeft geen pop up`s
zulke popups worden toch niet door google toolbar geblokkeerd?
toch maar even ad aware erop loslaten voor de zekerheid...
edit:
ik bedoelde een onexit van de vorige site :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ pushmessage euss
Ah ok, dan was het toch een onexit van de vorige site, op wat cookies na vind ad-aware ook niets :P
Bedank allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik krijg wel eens van die shit of ik mee wil doen aan een onderzoek van Opinionbar :X

NEUHJ! ;)

Maar komt dat van Tweakers.net? Het zijn altijd wel erg tweakers.net-gerelateerde vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat spul van Opinionbar zal wel van Webads afkomen, en daar hebben wij geen invloed op omdat die popups van Webads afkomen. Dat is een algemeen onderzoek dat via alle banners van Webads verspreid wordt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker. Ik krijg hem steeds te zien zodra ik op GoT kom. Natuurlijk kan er gezegd worden dat het een aktie is van een ander bedrijf. Het gebeurt wel met jullie medeweten en zonder dat er ook maar iets te vinden is op T.net en GoT (deze post niet meegerekend).

Een (ver)melding is denk ik wenselijk. Zomaar spontaan opkomende popups waarbij de gebruiker van geen kwaad bewust is, doet mij in ieder geval direkt adaware, spybot en spyhunter draaien. Die vinden natuurlijk noppes/niks.

Het is trouwens deze link:
http://websurvey.opinionb...ost/images/invitation.gif

Afijn, nu weet ik tenminste wat voor popup het is en zal zeker NIET meedoen aan deze survey en ik denk dat ik niet de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik vind het een beetje jammer dat dat ding het blijft proberen.
Na een keer of 10 wegklikken zou ie toch door moeten hebben dat ie nul op het rekest krijgt.
Hij lijkt trouwens vast te zitten aan de rode kruis ad.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 15:06

Dreamer

Foutje

Ik heb dat pokke ding ingevuld maar hij kwam na een paar weken vrolijk weer terug :?

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:18

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
disjfa schreef op 03 februari 2004 @ 20:27:

GoT heeft geen pop up`s
Wel dus :). Is al eerder een topic over geweest en helaas is deze pop up niet eentje die zomaar weg wil gaan. Ik krijg het ook af en toe (en zelfs 1 keer ingevuld) maar het leuke ding blijft terug komen.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

justmental schreef op 20 februari 2004 @ 18:16:
Ik vind het een beetje jammer dat dat ding het blijft proberen.
Na een keer of 10 wegklikken zou ie toch door moeten hebben dat ie nul op het rekest krijgt.
Het lijkt mij een wenselijk beleid om ervoor te zorgen dat een popup slechts 1 of 2 maal getoond wordt, daarna vind ik het een echte verstoring van je surfen.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat is op Tweakers.net en niet op GoT (toch)? Het ding zou ook maar 1 keer tevoorschijn moeten komen door gebruik van een cookie :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Spider.007 schreef op 21 februari 2004 @ 19:24:
Dat is op Tweakers.net en niet op GoT (toch)? Het ding zou ook maar 1 keer tevoorschijn moeten komen door gebruik van een cookie :)
Ik krijg dat @#$??#@# als ik naar Tweakers ga, als ik naar Gathering ga en als ik op Gathering een subcat kies. Zeer vervelend, wilde dat dat ding eens in een cookie opsloeg dat ik het niet wil zien! |:(

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

@Xanion: heb je niet toevallig cookies geblokkeerd ;)

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

idontlikepizza schreef op 22 februari 2004 @ 15:54:
@Xanion: heb je niet toevallig cookies geblokkeerd ;)
Nou nee, ik had 'm vrijdag op m'n werk een stuk of 10-20 keer in 1 dag op de frontpage, met alle cookies enabled :X

Ik word ook echt ziek van dit ding, als het nou nog een fatsoenlijk onderzoek was... maar ik heb 'm dus al een keer half ingevuld en het zijn enorm foute subjectieve vragen, echt een onzinnig onderzoek dus. En als ie dan tenminste nog een 'never show again' optie heeft :/

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Het lijkt me dan een fout in het scriptwerk aan de kant van webads....

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag dus weer eentje op het beeldscherm gekregen. Nu op de frontpage van T.net.

Er is wel iets veranderd aan de tekst en layout.
Nu is de vraag om informatie duidelijker en vriendelijker gesteld met als extra optie de knoppen Ja/Nee. Dat was een pijl met de tekst "doorgaan" of "verdergaan" iets in die richting.
Ik heb op Nee geklikt en direkt was het venster foetsie. Als nu mocht blijken dat mijn Nee ook daadwerkelijk bij hun ook Nee betekend, zal ik pas echt tevreden zijn.

Of deze aanpassing nu het gevolg is van vragen/klachten van mederwerkers van GoT of T.net zullen we waarschijnlijk nooit te weten komen, maar ik mag graag denken van wel....... ;)
Pagina: 1