Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Sorteren op type/snelheid/grootte

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Het zou cool zijn als je op meer dan alleen productnaam of prijs kon sorteren. Bij harde schrijven viel het me op dat het handig zou zijn als je op grootte en/of snelheid kon sorteren. Of bij geheugen hetzelfde laken&pak. Processoren staat al op snelheid omdat het logisch is, maar AMD's zou je misschien op kloksnelheid gesorteerd willen ipv PR. Maar videokaarten en CD/DVD (branders/lezers/media) zou je ook op snelheid willen sorteren als je die lijst ziet.

Moederborden zouden misschien op features gesorteerd moeten kunnen worden, want alleen een typenummer word ik niet zo snel wijs uit...

En producten die het sorteer-criterium niet hebben, zet je gewoon onderaan.

Strak plan, niet? ;)

日本!🎌

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

_Thanatos_ schreef op 03 februari 2004 @ 20:23:
Moederborden zouden misschien op features gesorteerd moeten kunnen worden, want alleen een typenummer word ik niet zo snel wijs uit...
Ik heb het liever op typenummer. We zijn hier wel op "Tweakers.net". Dus een beetje vooronderzoek mag wel verwacht worden.
En producten die het sorteer-criterium niet hebben, zet je gewoon onderaan.

Strak plan, niet? ;)
Vind ik zelf onoverzichtelijk. Moet je en in de "gewone" lijst kijken en nog een keer onderaan als je iets zoekt, maar niet precies wat, en wilt vergelijken op prijs(/prestatie).

LinkedIn WoT Cash Converter

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat zou betekenen dat elke (toekomstige) entry voorzien zou moeten worden van een extra invoerveld en dat zal een hell of a job worden om dat in orde te krijgen. Bovendien lijkt het mij erg onhandig om dit in te voeren, omdat je al vantevoren weet naar wat je zoekt. Een tachtig gigabyte HDD heb je zo gevonden, dan is het eventueel alleen nog een kwestie van sorteren op prijs. Het is zekers een goed idee, maar zeer veel werk om daadwerkelijk te realiseren.

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Er zijn bovendien vele workaround voor te verzinnen. Wil je schijven met 7200RPM sorteren op prijs, dan typ je '7200' in als zoekopdracht, en voilat. Wil je graag een paar merken vergelijken voeg je ze toe aan je winkelwagen. Wil je graag op formaat zoeken kan dat ook door er op te zoeken. Met een beetje creative geest kun je alle gegevens die voor jou van belang zijn zo overzichtelijk op je scherm toveren.
Het is waar dat het in het verleden ook anders had gekund, maar mede omdat het op dit moment ook een beetje aan je eigen fantasie ligt hoe ver je kunt gaan denk ik dat de moeite van het herbouwen van de PW (daar komt het op neer) niet opwegen tegen de moeite die het kost zelf te zoeken :).

http://twitter.com/randalpeelen

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
erg true allemaal, maar er zijn zat mensen die "de grootste" of "de langzaamste (stilste)" moeten hebben... Dat het veel werk is om in te voeren ben ik wel mee eens. Maar misschien dan een idee voor de volgende major release van de PW... Zeg nooit nooit, zegt mijn vader altijd ;)

/edit
over fantasie gesproken, ik zie geregeld collega's door een lijst bladeren, en met gestrekte nek naar het beeldscherm staren, scrollen met de muis, net zolang tot de goedkoopste langskomt :)

[ Voor 36% gewijzigd door _Thanatos_ op 04-02-2004 00:09 ]

日本!🎌

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dan moeten die maar eens op de kolomnaam 'Prijs' klikken, je moet hun mond zien opengaan :+.
Pagina: 1