Toon posts:

SAITEK STEERING WHEEL R440 + Force Feedback

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb problemen met het steering wheel van saitek voor op de pc.
Met force feedback en gas/brake padels.

Als er iemand is die dit wheel ook heeft, mail dan AUB zodat ik een paar vragen kan stellen.

Bij mij werkt het gas als rempedaal en andersom:S dat is in NFSU en bij Grandprix 3 werken beide padels niet.

Alvast bedankt.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:34
Kan je dat niet ergens 'inversen'?

|>

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:55
heb je wel de goede drivers geinstalleerd?
ennuh, die vragen mag je gewoon hier stellen hoor :)
dan wordt je waarschijnlijk sneller geholpen als dat je steeds je mailbox in de gaten moet houden :P

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 20:20:
Hallo,

Ik heb problemen met het steering wheel van saitek voor op de pc.
Met force feedback en gas/brake padels.

Als er iemand is die dit wheel ook heeft, mail dan AUB zodat ik een paar vragen kan stellen.

Bij mij werkt het gas als rempedaal en andersom:S dat is in NFSU en bij Grandprix 3 werken beide padels niet.

Alvast bedankt.
Heb je je stuur wel goed gecalibreerd dan?

En waarom moet iemand die zo'n stuur heeft jou helpen? Bedoel... Denk dat je hier een veel grotere groep mensen aan kan spreken ;)
Een stuur is immers een stuur, en veelal werken ze nog hetzelfde ook... Zeker de pedalen...

Misschien is het een software-probleem... Heb je dus je stuur wel goed ingesteld, in de games zelf?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Calibreren is de eerste optie idd, en verder blijkt ook niet dat je al enog vooronderzoek gedaan hebt. Daarnaast is dit een forum, het is dus de bedoeling dat vragen op het forum zelf beantwoord worden, dus verwijzen naar je mail is redelijk overbodig :)

IIg, eerts zelf zoeken, dus dicht.

Dit topic is gesloten.