Kwam net bij toeval op de website van Casema, en tot mijn verbazing las ik dat ze de snelheden alweer gaan verhogen. Wordt het nu eindelijk snel? Hopelijk gaan ze de upload verhogen, daar wacht ik dus al JAREN op. Het is nog niet bekend wat de nieuwe snelheden worden, maar het is al wel duidelijk dat de snelheden in April verhoogd gaan worden. Lees meer op http://www.casema.nl/port...dad=portal&_schema=PORTAL
Jammer dat er nog geen concrete details staan, het blijft een beetje giswerk nu natuurlijk. Gezien de recente verhogingen van KPN en het idee dat Casema altijd al sneller heeft willen zijn dan ADSL/KPN zou ik denken dat ze qua download toch ook rond de 2048 gaan zitten (voor premium dan), de upload op 256 zou zeker nodig zijn om een beetje in de race te blijven maar ik betwijfel of dat gaat gebeuren.
En dat de helpdesk beter gaat worden, eerst zien dan geloven
Ik heb er niet heel veel vertrouwen in.
En dat de helpdesk beter gaat worden, eerst zien dan geloven
Verwijderd
Hopen dat dit wel goed gaat. maar het is goed nieuws kunnen we ook wel is gebruiken want dat gedonder met die ips.
Casema is altijd geweest dat ze de snelheden die ze adverteerden ook daadwerkelijk geven. Dus als ze 2048/256 adverteren, dan geven ze ook daadwerkelijk 256/32 en geen overheads.
Het enige wat ik verlang van Casema is een hogere uploadsnelheid. Over de download heb ik niet te klagen (125kB/s), maar die huidige upload (16kB/s) van mijn Premium-abbo mag wel wat hoger.
Natuurlijk is een verhoging van beide ook geen probleem.
Natuurlijk is een verhoging van beide ook geen probleem.
PSN-id: Chrasher
Van dat beleid zijn ze de vorige verhoging jammer genoeg afgestapt. Met 800kbit haalde ik namelijk 110kb/sec, met 1024kbit zo'n 118kb/sec. De verhoging had dus eigenlijk totaal geen zin...Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 20:41:
Casema is altijd geweest dat ze de snelheden die ze adverteerden ook daadwerkelijk geven. Dus als ze 2048/256 adverteren, dan geven ze ook daadwerkelijk 256/32 en geen overheads.
I&T FAQ; dingen die we niet willen:
Lijkt me ook prima van toepassing op dit topic. Gezien de recente ervaringen met o.a. het Chello upgrade topic gaan we gewoon wachten tot de details bekend zijn. Eerder zullen we een topic NIET toestaan.Aankondigingen van acties waarvan nog geen details bekend zijn" -> Het heeft weinig zin om te gaan speculeren wat een bepaalde actie zou inhouden als er nog niks over bekend is. Actie-topics kun je openen zodra er informatie over is en er een inhoudelijke discussie over mogelijk is.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()