[9600pro]TV-out blauwig

Pagina: 1
Acties:

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-08 13:25
Hey,

Ik heb een HIS Ati 9600Pro 128mb videokaart. Ik gebruik al sinds (2weken ofzo)een tijdje de tv-out ervan, hij gaf mooi en goed beeld. Maar vandaag wilde ik mn tv-out enablen, toen gaf hij opeens heeeel slecht beeld! Het was btje blauwig en heel onscherp enzo. Ik heb toen alle kabels gecontroleerd enzo, maar alles was helemaal goed en nog steeds gaf hij heel slecht beeld. Ik heb toen andere drivers geinstalleerd, ik d8 dat het misgien daaraan zou liggen....dus niet!!! Wat nu ook vaag is, is dat mijn tv-zenders nu ook heel erg slecht zijn...dus het beeld bevat veel sneeuw! Ik heb toen de tv-kabel eruit gehaald en toen de tv-out aangemaakt, maar nog steeds was het beeld heel erg slecht!
Dus kortom, 2dingen die nu mij egt dwars zitten en die ik niet kan oplossen:
- Mn tv-out geeft opeens heel erg slecht beeld
- De zenders op mn tv hebben nu ook een hele erge sneeuwige beeld!

Ik weet echt niet hoe ik dit ooit moet oplossen..

Kunnen jullie me helpen?

Hoor wel van jullie.

Rai

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 07:46

Emerge

Bifidus schmifidus

Gefeliciteerd met je allereerste eigen post op GoT! :)
Volgende keer alleen niét meer zo schreeuwen in je titel. Daar heeft niemand zin in.

En waarschijnlijk ligt het dan gewoon aan je TV die niet helemaal helder meer is.

[ Voor 24% gewijzigd door Emerge op 03-02-2004 19:58 ]

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als ik dit zo zie, dan denk ik dat er een probleem in je tv zit...sluit eens alleen een videorecoder of dvdspeler aan, geen kabel, geen pc....en kijk of die nog goed beeld geven...als ze ook sneeuwen, dan kan je die tv richting reparatieshop brengen.