Hallo kan iemand mij mischien vertellen hoe het kan dat na dat ik UT 2003 heb geinstaleerd ik vervolgens naar play-online lan ga ik alleen maar het tabblad bombing run krijg te zien en niet alle vier de tabbladen het is trouwens geen gekopierden versie het is een legale versie en ik heb norton ook al aan gepast en dat hielp ook niks en ik heb ook al de patch v2225-5/21/03 er over heen gegooid en dat hielp ook al niks HELP
Spielerij - Games & Discussies >> Spielerij - Problemen & Vragen 
Wat draai je voor OS? welke drivers van alles etc?
Geef even zoveel mogelijk info aub
Wat draai je voor OS? welke drivers van alles etc?
Geef even zoveel mogelijk info aub
edit:
Terr traag

Terr traag
[ Voor 42% gewijzigd door momania op 03-02-2004 19:54 ]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
-> Spielerij - Problemen & Vragen en de volgende keer graag een duidelijkere topic titel 
En extra informatie natuurlijk, ook al weet ik niet zeker of die relevant zijn bij dit probleem
En extra informatie natuurlijk, ook al weet ik niet zeker of die relevant zijn bij dit probleem
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 19:53 ]
reinstall al geprobeerd?
lijkt erop dat ie bepaalde mappen niet meepakt
dus ff hele spel + mappen eraf gooien, daarna stap voor stap het spel opnieuw installeren en tussendoor checken of je die tabbladen hebt om te kijken of en waar het fout gaat
lijkt erop dat ie bepaalde mappen niet meepakt
dus ff hele spel + mappen eraf gooien, daarna stap voor stap het spel opnieuw installeren en tussendoor checken of je die tabbladen hebt om te kijken of en waar het fout gaat
De laatste paar dagen heeft de masterserver last van kuren. Hierdoor kan hij de server lijsten niet of niet goed ophalen.
Dit alles inverband met de release van UT2k4 en Teh demo
De ene dag zag ik 2 servers de andere helemaal niks, vandaag werkte alles weer goed..
Dit alles inverband met de release van UT2k4 en Teh demo
De ene dag zag ik 2 servers de andere helemaal niks, vandaag werkte alles weer goed..
Bier, Whiskey en Metal!!
Pagina: 1