Toon posts:

Dode periodes voordat info wordt binnen gehaald

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte tweakers,

Ik zit al een hele tijd met het probleem dat er dode periodes zijn voordat er informatie van het net wordt binnen gehaald. Als ik bijv een bepaalde site laad, dan duurt het even (soms wel een halve minuut) voordat er echt internetverkeer is. De site wordt dan echter wel gelijk binnen gehaald.

Specs:

- Intel Celeron 1.7 Ghz
- 256 MB DDR
- 60 GB HD 7200 RPM
- Windows XP Home
- Firewall: Zone Alarm Pro
- Virusscanner: Norton Antivirus 2003
- ADSL, provider: Planet Internet
- Gedeelde internetverbinding dmv een broadband router met ingebouwde 4-switch (Sitecom)

Ik kan dus aan m'n firewall zien of er daadwerkelijk internetverkeer is en dit is dus pas na een bepaalde periode na het aanklikken van een bepaalde hyperlink of invoeren van een website in de adresbalk. In de tussentijd gebeurt er helemaal niks en dat wachten is erg vervelend.

Wie kan mij helpen?

BVD

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Internet Explorer, daar zit et hem.
Vind dit zelf ook een grote pest. HEb toen meestal automatishc al een 2de window geopend, url in gepast, en dan geopend. Was dan ook 'normaal', en die langdurende-fetch-browser-scherm gewoon gesloten.
(Wat een woorden, zucht....)

"heb" en "was". Nu niet om reclame te maken ofzo, maar ik gebruik nu alternatief :-/
(Mozilla, Opera, Firebird, Konqueror,..)

[ Voor 84% gewijzigd door Mizitras op 03-02-2004 20:43 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Topicstarter
Ja, weet je dat zeker?

Ik heb Internet Explorer versie 6.0.2800

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
aangezien je geen brwoser vermelde dacht k wel dat je ook IE gebruikte.
En aan die system specs kan ik ook niets zien, aangezien surfen op een P200Mhz even vlot gaat met breedband dan op een 1,7Ghz me dunkt.
Heb dit wel 'zelden', maar dan frequent op korte tijd. ERGELIJK!

Maar altijd met IE gehad. Ja, 6.0+ zeker ook nog gehad denk ik.
Probeer eenst e updaten naar 6.1

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thanks.

Ik ga eerst m'n IE updaten naar de nieuwste versie en mocht dat ook niet werken dan maar een andere browser kiezen. En mocht dit ook niet werken dan laat ik het wel even weten.

Waarom heeft de een er trouwens wel last van en de ander niet? Een vriend van me heeft hetzelfde ADSL-abonnement, dezelfde router, en gebruikt ook IE 6.0 en heeft nergens last van :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 20:55 ]

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 11:07

r0b

Ik heb het ook soms, en dan vooral op het werk waar ik veel IE windows voor langere tijd open heb staan (plm. 8 uur).
Dan 'stopt' alles gewoon. Even alle IE windows sluiten, en gaan maar weer.

(En ja, ik 'ververs' die pagina's wel om de paar uur, dus dat is het ook niet.)
Pagina: 1