[A7V8X]Front audio icm met Onboard audio

Pagina: 1
Acties:

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
* Atlas ziet ff het licht niet meer door alles wat ie gelezen heeft, alles sprak elkaar tegen en de manual is ook niet al te duidelijk hierover.

Het plaatje:
Ik heb een Asus A7V8X-X moederbord en een Aopen H500C. Dit is een kast met front audio mogelijkheden :)
In het boekje staat een en ander over dat je jumpers moet verzetten als je je onaboard geluid wilt gebruiken, maar hoe moet je dan je front audio gebruiken?
Er staan standaard een paar jumpers in die audio connector voor je front audio, en als je die weghaalt dan doet alleen je frontaudio het :?

Kan ik dus zowel uit de connectoren van het moederbord achter als op het frontpanel tegelijkertijd geluid krijgen?
Ik heb al een paar mogelijkheden geprobeerd, maar het lukte niet :?

Iemand suggesties?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/20655/full.jpg

De A7V8X-X heeft zeker weten dezelfde header.
Nou, dan zet je daar je frontaudio op en klaar is Atlas.

[ Voor 29% gewijzigd door Voutloos op 03-02-2004 19:39 ]

{signature}

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 17:50
volgens mij kun je met die jumpers kiezen of het geluid naar je standaard aansluiting (achter op je kast) gaat of naar je front-module. Maar volgens mij zou je daar iets mee moeten kunnen tweaken zodat je allebei de aansluitingen hebt.

Heb je geen pics?

offtopic:
en kan iemand even een titlefix uitvoeren?

edit:

Grrr... voutloos...

[ Voor 6% gewijzigd door dreamscape op 03-02-2004 19:37 ]

Punctuality is the politeness of kings

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Voutloos schreef op 03 februari 2004 @ 19:36:
[afbeelding]

De A7V8X-X heeft zeker weten dezelfde header.
Nou, dan zet je daar je frontaudio op en klaar is Atlas.
Hmphh, dit is heeel vaag.
Die connector had ik idd gevonden, maar als ik daar de front audio geval op aansloot dan krijg ik alleen voor geluid en niet achter. Dus toen heb ik de jumpers er weer ingezet, en toen had ik alleen achter weer geluid.

En plug ik net weer die audio panel er in, heb ik front audio en achter audio :? 8)7

Snapt iemand het nog, ik niet :P
Maar het werkt in ieder geval :Y)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
offtopic:
Graag gedaan dan maar. :P

(en ik had het plaatje zo snel bij de hand omdat ik deze wel vaker plaats dreamscape ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Voutloos op 03-02-2004 19:55 ]

{signature}