Verwijderd
je moet hitte afvoeren ....dus de fans moeten zuigen..
en een goede flow in je kast ...dat in comb. is het juiste recept..
en een goede flow in je kast ...dat in comb. is het juiste recept..
Je fans moeten tegen je heatsink aan blazen.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Moet je zelf eens uitproberen wat het beste werkt...
Bij mij met 1 fan deed ie ut op zuigen het best..
Nu ik 3 fans op mun koelblok heb
gegooid blazen er 2 en zuigt er 1....
Standaard fan van de Tornado en de Delta HP60 blazen.. en een simpel AMDk6 coolertje zuigt.. (dit laatste scheelde weer 2 graden en je hoort er niets van)
En op 1026Mhz op 49 graadjes vind ik dat wel lekker... eerst wassie 55 graden...
[edit2] Verhaaltje aangepast [/edit2]
Bij mij met 1 fan deed ie ut op zuigen het best..
Nu ik 3 fans op mun koelblok heb
Standaard fan van de Tornado en de Delta HP60 blazen.. en een simpel AMDk6 coolertje zuigt.. (dit laatste scheelde weer 2 graden en je hoort er niets van)
En op 1026Mhz op 49 graadjes vind ik dat wel lekker... eerst wassie 55 graden...
edit:
Verkeerd getalletje
Verkeerd getalletje
[edit2] Verhaaltje aangepast [/edit2]
Er is wel vaker een discussie over geweest, en de conclusie daarvan was dat het in temp niet zo veel scheelt.
Voor mijn eigen gevoel lijkt blazen beter, en dat doet mijn fan dus ook.
Voor mijn eigen gevoel lijkt blazen beter, en dat doet mijn fan dus ook.
Verwijderd
dat is zeker handig ja...kerels..hihi
maar zoals je al hebt gezien ik heb zelf een temp van 28 grd cel dus ...
en wat heb ik zelf als cooler ? een standard cooler met een exstra fan daar op ..
beide zuigen ze ...en ja .wat denk je zelf ?
zou het zin hebben om je proc met warme lucht uit je kast te voorzien.
ik denk het niet.
dus het hangt een beetje van de rest af.
ik bedoel , heb je een goede flow in je kast dan zal het niet zo uitmaken..want dan blaas je dus koele lucht op je proc..
zo niet , dan wordt het een ander geval.
simpel weg bij twijfel ,,proberen dus .
kan geen kwaad.
maar zoals je al hebt gezien ik heb zelf een temp van 28 grd cel dus ...
en wat heb ik zelf als cooler ? een standard cooler met een exstra fan daar op ..
beide zuigen ze ...en ja .wat denk je zelf ?
zou het zin hebben om je proc met warme lucht uit je kast te voorzien.
ik denk het niet.
dus het hangt een beetje van de rest af.
ik bedoel , heb je een goede flow in je kast dan zal het niet zo uitmaken..want dan blaas je dus koele lucht op je proc..
zo niet , dan wordt het een ander geval.
simpel weg bij twijfel ,,proberen dus .
kan geen kwaad.
Volgens mij maakt het gewoon geen ruk uit! Als een fan namelijk blaast blaast hij lucht uit de kast tegen de heatsink aan die via de koelribben weer weggevoert wordt. Zuigt de fan dan zuigt hij lucht uit de kast langs de koelribben en dan weer weg dus wat ik hoor over 'warme lucht uit de kast' slaat nergens op, want de 'warme lucht uit de kast' zorgt in beide gevallen voor de koeling...
Correct me if I'm wrong
Correct me if I'm wrong
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Pagina: 1