Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CiP] Q5 Cube

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:39
Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/top.jpg

Verhaal::

Was altijd al vanplan om zelf een Case te bouwen, maar toendertijd geen tijd voor, wat ik dus nu wel heb ;). En wou zelf altijd een Cube hebben, een cool vierkant kastje op je bureau hebben staan. Dus ben ik aan het tekenen geweest in Photoshop en daar een soort in-klap-baare lay-out van de kast gemaakt. Toen ik hiermee klaar was heb ik een 3D Model gemaakt in 3DS Max ( Eerste keer 3DS Max :x ).

De kast wordt helemaal uit 'ALU' gemaakt of het gewoon 'ALU' kleur wordt of 'Zwart' ben ik nog niet echt uit. Plexieglas wordt zowiezo de kleur 'Gif Groen' koele kleur ;P. Ik wil er ook makkelijk bij kunnen als ik iets hardware wil updaten of wat dan ook dus kwam me broer aan met een 'schuif-systeem', plus dat de mobo nu ook ligt, en je dwars door de zijkant kan kijken :) De totale groote van de Cube is 35x35x35, niet klein maar ook zekers niet groot ;) Me broer gaat er ook 1 maken maar dan een soort ander model en hij maakt hem als het goed is 50x50x50 :D Maar hij wist het nog niet zeker, hij wil eerst straks de mijne zien hoe hij eruit komt te zien plus hoe groot hij nu werkelijk wordt :)

Deze week ga we er aan beginnen, met mun broer ga ik langs bij een bedrijf hier in 'Apeldoorn' wat ALU verkoopt en bewerkt zoals buigen, en gaan we kijken hoeveel het gaat kosten, en als hun nog tips hebben ;), en ook ga ik naar de stad om wat fans en electronika te kopen, en kijken waar ik het beste en goedkoopst 'Gif Groen' Plexieglas kan halen.

Specs Cube::

Gigabyte SINXP-1394
Intel P4 2,66@3,35Ghz 533FSB
Zalman 7000U @ 2000Rpm
512MB DDR 400Mhz Dane Elec met ledjes :P
2X 256MB DDR 333Mhz
ATi Radeon 9700 Pro ( Passief gekoelt - Echte warmtebron :P )
Creative Audigy - Player
Western Digital Raptor 36GB 10.000Rpm
IBM 120GB 7200Rpm 2MB
Maxtor 120GB 7200Rpm 2MB
Western Digital 80GB 7200Rpm 2MB ( Kapot :( nog omruilen @ MyCom als ik bon kan vinden )
Lite-on CDRW 32x12x48x
Philips DVD+RW 228K

Front Layout::

Eigenlijk mist hij hier en daar wat imbusjes maarjah :p

4x 5,25 Bays
3x 80MM Fans - Groen
1x 120MM Fan - Groen ( Waar strax eventueel een radiator achter kom te hangen )
1x Fanbus met 3 draaiknoppen

En tenslotte in het midden komen de PowerOn/Reset knoppen en leds van HDD/PowerOn/NIC/en wat ik er nog meer bij kan proppen :)

Pics::

Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/renders/render_7s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/renders/render_16s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/renders/render_17s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/renders/render_15s.jpg

::Updates
Update ( 06.02.04)
Update ( 11.02.04)
Update ( 25.02.04)
Update ( 27.02.04)

:: Heb toestemming van Phreak! ::

[ Voor 24% gewijzigd door console op 27-02-2004 20:06 ]

• DaMinD
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-11 21:14

DaMinD

Leeg

Echt heel erg mooi!

Ben zelf ook bezig om mijn kastje om te dopen in het gifgroen :D

Op het plaatje is te zien dat je de voorkant er uit kan halen. Cool idee _/-\o_

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
Heel mooi idee.
Spijtig dat je 3DsMAX skills een beetje minder zijn,anders kon je hem skinnen en renderen en dan kon je meer experimenteren en had je een meer concreet voorbeeld voor jezelf :)

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

offtopic:
ik vind zijn 3d max skilz veel beter dan de mijne (zeker voor zijn eerste keer)

mooi uitgewerkt veel suc6 met de bouw

bookmarked

[ Voor 6% gewijzigd door nuclear waste op 03-02-2004 18:34 ]

</onzin>

Verwijderd

leuke 3d max model zeker voor een eerste keer
ik hou het in de gaten je topic

Verwijderd

Hij ziet er leuk uit, nu nog hopen dat het in werkelijkheid ook zo mooi wordt... :)

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-11 17:25

The_Scarabial

MTB for life!

ziet er mooi uit, maar waar komt je mobo nu te zitten dan? (op de bodem?)

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11 14:02
Ik ben zeer benieuwd hoe de "echte" eruit komt te zien...

Ik vind het nu al zeer strak eruit zien!

"Hé Bob, drie bier!"

Verwijderd

Ziet er heel mooi uit, hoop ook dat dit een MOD wordt die wel gemaakt gaat worden in tegenstelling tot andere waarvan je alleen maar een openingspost ziet.

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

maak je je outtake fans in het dak of is alleen die 120 mm een outtake?

suc6 iig :)

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:01
Lijkt me heel erg cool :) Ik ben benieuwd hoe je het allemaal gaat doen, hopelijk zeg je ook een beetje hoe je het doet/gedaan hebt lijkt me wel cool om te weten :)

@thaBeerbuster, de fans komen misschien in die drie ronde gaten voorop :P of bedoelde je dat ook :D ?

• FiXeL
  • Laatst online: 17-04 17:33
hey, dat heeft wel wat van mijn cubusje ;)
ik ben er nog mee bezig, en de CIP heb ik een hele tijd geleden al eens laten sluiten omdat ik niet zo snel vorder...
het ontwerp ziet er gelikt uit, en dat je het met 3ds max eerst tekend, is zeker een goeie zet geweest. maar ik zou toch alle hardware gaan intekenen, wat ik van je pics gezien heb, heb je alleen de 5,25" bays en de voeding ingetekend. ik zou zeker ook de rest doen, zodat je zeker weet dat alles ook past zoals je het in gedachten had. ik heb mijn cube ook eerst in max opgezet, en moest een paar keer de buitenmaten aanpassen om toch alles erin te kunnen proppen. dit topic gaat bij de favo's, het zal me benieuwen hoe het eindresultaat er uit gaat zien :)

Mn 3D printer blogje..

• console
The_Scarabial schreef op 03 februari 2004 @ 19:05:
ziet er mooi uit, maar waar komt je mobo nu te zitten dan? (op de bodem?)
Yep, idd op de bodem. waar 3 80mm fans wat voor een beetje flow zorgt.
thaBeerbuster schreef op 03 februari 2004 @ 19:19:
maak je je outtake fans in het dak of is alleen die 120 mm een outtake?

suc6 iig :)
eerste instantie zorgt die 120mm fan voor intake (waar later eventueel een rad achterkomt te hangen) onder de voeding komen nog eventueel 1 120 of 2x 80 fans moet ik nog even kijken :).
FiXeL schreef op 03 februari 2004 @ 21:12:
hey, dat heeft wel wat van mijn cubusje ;)
ik ben er nog mee bezig, en de CIP heb ik een hele tijd geleden al eens laten sluiten omdat ik niet zo snel vorder...
het ontwerp ziet er gelikt uit, en dat je het met 3ds max eerst tekend, is zeker een goeie zet geweest. maar ik zou toch alle hardware gaan intekenen, wat ik van je pics gezien heb, heb je alleen de 5,25" bays en de voeding ingetekend. ik zou zeker ook de rest doen, zodat je zeker weet dat alles ook past zoals je het in gedachten had. ik heb mijn cube ook eerst in max opgezet, en moest een paar keer de buitenmaten aanpassen om toch alles erin te kunnen proppen. dit topic gaat bij de favo's, het zal me benieuwen hoe het eindresultaat er uit gaat zien :)
Hehe, ziet er nice uit, hopelijk ga je er snel mee verder ;)

Had eerst in Photoshop alles uitgetekend, maar is echt kut werken :D Dan maar gauw even 3DS Max *geleent* en wat lopen prutsen :D. Mooiste in dat je lxbxh in kan vullen :) dus heb je het precies! dus heb ik eerst alles opgemeten, en daarna heb ik het lopen modellen in 3DS Max.

Heb alleen de standaardt dingen erin getekend, en gekeken wat ik over hield en dat in opgeschreven, en beetje lopen rekenen, en tot nu toe moet gewoon echt alles netjes passen :)

Maare btw, hoevooel $$ heb jij betaald voor die 2,5mm ALU?

• FiXeL
ik kan je niet precies vertellen wat ik ervoor heb betaald omdat ik het van mn werk af heb. het was geloof ik iets van 50 euro voor het materiaal, en wat overwerken.

* FiXeL herrinnert zich opeens dat die rekening nog staat... vandeweek ff betalen :+

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

Lache plan, moet ook een keertje Max onder de knie krijgen. Ben ook van plan om een cube te maken om als fileserver te dienen. Hij staat gebookmarkerd.

Succes

• console
FiXeL schreef op 04 februari 2004 @ 22:15:
ik kan je niet precies vertellen wat ik ervoor heb betaald omdat ik het van mn werk af heb. het was geloof ik iets van 50 euro voor het materiaal, en wat overwerken.

* FiXeL herrinnert zich opeens dat die rekening nog staat... vandeweek ff betalen :+
Als het goed is krijg ik het voor de inkoopprijs excl btw, als ik via het bedrijf waar ik nu werk ga :)

Vandaag even wat speedboren gehaalt, paar van 10/13/18, en zooi boortjes van 2 tot 8 :)

Maar morgen naar die bedrijf toe, en ga ik wat ALU halen en eventueel de omhulsing laten buigen 2x zelfs, me broer maakt het ook toch maar @ 35x35x35, en haal gelijk voor hem ALU :)

En een stuk ALU voor de hdd bay's, wat op de achterste plaat wordt bevestig tegen over de 5,25 bays :)

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10 11:28
Ziet er idd uber kwl uit, ben erg benieuwd, veel succes & plezier !!

Alleen een vraag, denk je niet dat je een beetje vage airflow krijgt met die indeling van in- en outtake en die 7000 op je mobo? Omdat deze de lucht van boven over de cpu afzuigt....toch ?

voor de rest: [ ctrl b ]

Dont work hard, just party!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ook ik ben erg benieuwd, als dit je zo echt gaat lukken, heb je een onwijs gave en unieke mod :D

• console
NitroTec schreef op 05 februari 2004 @ 18:01:
Ziet er idd uber kwl uit, ben erg benieuwd, veel succes & plezier !!

Alleen een vraag, denk je niet dat je een beetje vage airflow krijgt met die indeling van in- en outtake en die 7000 op je mobo? Omdat deze de lucht van boven over de cpu afzuigt....toch ?

voor de rest: [ ctrl b ]
idd, nu beetje vaag maar die zalman wordt strax toch vervangen door een WC blokje, netzoals de vid card, dps (die er nu af ligt ivm de zalman cpu koeler) en nb :)

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10 11:28
:thumbsup !

Dont work hard, just party!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 20:55

Hayfork

Drinkin&Boardin

ziet er lekker uit. Iig beter als de mijne die nog steeds niet klaar is... :S veel succes er mee

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

• console
Update ( 06.02.04 / 16:41 )

Vandaag ALU besteld, ze konden het helaas niet vandaag snijden en buigen ;( Maar volgende week is de kap plus onderkant klaar. Maar maandag ga ik er weer heen en laat ik de rest doen, dus als het meezit heb ik vrijdag alles! :)

Morgen ga ik naar de stad en wat fans kopen 3x80 groen en 3x80 blauw (voor me broer) en 2x cffl's groen en blauw :) Alleen nog eff zoeken naar 1x 120 groen en blauw.

Wat ik nu heb laten doen is de omhulsing laten buigen. En een onderplaat gekocht waar strax wieletjes aan komen en de omhulsing op-gepopnagelt.

Was totaal 50 Euro kwijt maar dan heb ik 2x de omhulsing gebogen en al en onderplaat 2mm dik. dus eigenlijk 25 euro maar gelijk. Als het beetje meezit ben ik strax misschien ook nog 25 euro voor de rest kwijt 4 plaaten waar van 1tje 1 cm aan bijde kanten moeten worden gebogen. dan nog de hdd cage, en de houder voor de 5,25 bays dan dan is de cube eigenlijk al voor de helft klaar :)

Nu nog kijken voor Gif Groen plexi voor mij en Blauw voor me broer.

Kan niet wachten tot volgende week :D

• console
Update ( 06.02.04 / 16:41 )

Vandaag bij het bedrijf geweest om extra ALU te bestellen, en zag ineens een in mijn ooghoeken een halve kubus staat! :D Ze hadden hem al klaar! Dus ik gelijk meenemen :)

::Pics

Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/progress/DCP_1862s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/progress/DCP_1865s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/progress/DCP_1866s.jpg

Gelijk maar ook even uit een ouwe kast de backplate eruit gehaalt en een 5,25 bays houder. Nu wachter tot vrijdag, dan krijg ik de rest binnen en ga ik hem proberen op te bouwen :P

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:01
Aardig groot als je het zo ziet :) Ben benieuwd :)

Verwijderd

Ja ziet er erg leuk uit.... als het even mooi word als de bouwtekening _/-\o_

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

doe je dat aluminium later polijsten of borstelen?

• console
_ferry_ schreef op 11 februari 2004 @ 22:05:
doe je dat aluminium later polijsten of borstelen?
Zekers borstelen :) Het moet geen glimmende pooierbak worden :7 :D

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 20:55

Hayfork

Drinkin&Boardin

effe omhooghalen ben nog steeds benieuwd nar eindresultaat... of staat ie nou ergens in een hoekje weg te roesten na een week :P

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Verwijderd

Ziet er zeker wel gaaf uit.
Ben heeeeeel benieuwd naar het eindresultaat.

• console
Hayfork schreef op 18 februari 2004 @ 14:42:
effe omhooghalen ben nog steeds benieuwd nar eindresultaat... of staat ie nou ergens in een hoekje weg te roesten na een week :P
hehe, nee, rest van de spullen zijn nog niet binnen, ALU dus :/ zou worden gebeld deze week en dan kon ik het ophalen, dus nog eff wachten :| :'(

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
poeh poeh, cube's zijn kennelijk erg populair. van de drie (?) CiP's zijn er 2 een cube. ik vind het persoonlijk niks, maar smaken verschillen! buiten het feit dat het een cube wordt vind ik het zeker wel een leuk project!
/me bookmarked

edit:
klein vautje

[ Voor 11% gewijzigd door HyperioN op 18-02-2004 16:58 ]

• console
Zow had gister spullen opgehaalt, had eff gebeld of het al klaar was, en dat was het dus. Behalve 2 U'tjes moesten nog gebogen worden, maar de machine was kapot of zo.

Maar anyway hier wat pics.

Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/pics2/DCP_1875s.jpg
De hdd bays, kunnen 2 erin.

Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/pics2/DCP_1876s.JPG
4 Alu platen.

Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/pics2/DCP_1877s.jpg
2 U platen.

Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/pics2/DCP_1882s.jpg
Het zooitje op tafel.

Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/pics2/DCP_1883s.jpg
Achterkant van de kast waar nog de backplate en de voeding-gat moet worden uitgezaagt.

Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/pics2/DCP_1884s.jpg
Binnenkant van de kast en eff afgetekend waar de backplate komt.

Wieletjes zijn ook al gemonteerd, hij ken lekker rijden :) Alleen schuif systeem gaat niet door, je komt met wat probleempjes te zitten, dus hebben we dat achterwege gelaten. Morgen eerst eff de backplate en de voeding fixen en gaatjes boren voor de mobo-holders dan kan de mobo eral in en de voeding dan. Ook nog het aan/uit en reset knopjes monteren, die ik onder aan de voorkant monteer, zie je dus niet alleen zie je straks ledjes van de power-on/hdd/nic.

Dus morgen weer eff verder, probeer het meeste voor het weekend af te hebben, heb overmorgen een lanparty ;)

Misschien dat ik het toch wel ga polijsten, wat heb ik hier voor nodig? en hoe kan je het beste doen? Heb ook gehoord van zilverpoets, is dat wat? Smeer je dat erop en klaar-is-kees?

• tweak_freak
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

tweak_freak

#######->

ziet er goed uit :) ik denk dat het een mooi eind resultaat word, althans met modden ben je nooit klaar...

[ Voor 3% gewijzigd door tweak_freak op 25-02-2004 22:54 ]

• FiXeL
console schreef op 25 februari 2004 @ 22:41:
Misschien dat ik het toch wel ga polijsten, wat heb ik hier voor nodig? en hoe kan je het beste doen? Heb ook gehoord van zilverpoets, is dat wat? Smeer je dat erop en klaar-is-kees?
ik denk dat dat niet mooi gaat worden, sommige platen hebben krassen zo te zien, en die krijg je er met alleen polijsten niet uit. als je er het geduld voor hebt, zal je eerst die krassen eruit moeten schuren, en dat kan afhankelijk van de diepte van de krassen erg tijdrovend zijn. tis opzich niet verwonderlijk, want alu is doorgaans erg gevoelig voor krassen. ik heb zelf de binnenzijde van mn cube (nat) opgeschuurd om het geborstelde effect te krijgen met korrel 280 schuurpapier, en toen nog eens nageschuurd met een kunsttof schuurspons en wat brasso (koperpoets)

er zitten nog steeds wat zichtbare krassen in, maar door het geschuurde oppervlak vallen die minder op.

als je toch perse wilt polijsten: begin met een vrij ruw schuurpapier (korrel 180 of misschien nog iets groffer) en een schuurblok en schuur kruislings (+45 graden, -45 graden) totdat de kras bijna weg is. vervolgens maak je het paneel stofvrij, want we willen natuurlijk niet dat de korrels van het grove papier lekker gaan meeschuren met de fijnere korrel die erna komt. daarna pak je een fijnere korrel (280 oid) en schuur je de krassen weg die het grovere schuurpapier heeft veroorzaakt, en weer kruislings schuren. dit proces herhaal je tot je bij korrel 1000 aangekomen bent, met stappen van 150-200 korrel. doe je de stappen te groot, schuur je je het apelazerus, tis maar ff dat je dat weet :+
als je op 1000 zit, zal het waarschijnlijk al spiegelen, en het enige wat nog rest een polijstbeurt met een polijstborstel en wat polijstvet. maar voor je daar bent, heb je al heel wat uurtjes zitten schuren... en finally en voor de finishing *bling!* touch nog ff oppoetsen met koperpoets :)

(basicly is dit lapping... google maar eens op heatsink lapping voor meer tekst en uitleg)

iig, ik zou de buitenkant zilverkleurig spuiten, en de binnenzijde schuren/polijsten.

tip: door het schuren worden je handen donkergrijs van het slijpsel, en dat wil er niet zo makkelijk af. als je geen industrieële handreiniger hebt kan je een flinke scheut Cif en warm water gebruiken :)

ik ben nu al razend benieuwd naar het eindresultaat, en ik hoop dat je niet zo snel werkt als ik... ik ben al meer dan een half jaar bezig met mijn alu cube... :+

Mn 3D printer blogje..

• Pubbert
  • Laatst online: 10:55

Pubbert

random gestoord

Begint er mooi uit te zien, ben benieuwd naar het resultaat :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

tjah dat polijsten is best wel ff werk, ik was er met mijn casemod ook aan begonnen, maar ik zou dan nooit de hoekjes goed kunnen doen, en dat pisbakkenstaal wou ook gewoon niet goed glimmen. borstelen is minder werk, en geeft IMHO ook een mooi effect. dat kun je doen door op de boormachine een opzetstuk te zetten wat allemaal metalen haartjes heeft, en zo kleine krasjes maakt in het alu.
ojah voor dat polysten zou ik iets grover beginnen, met 150 kreeg ik namelijk erg grote krassen die er pas na heeeel lang schuren weer afgingen :( dus 200 is denk een beter begin.

Verwijderd

Super mooi design ik hoop dat de uiteindelijke kast net zo wordt. Ik was zelf ook van plan om iets dergelijks te maken maar inverband met de tijd die er mee gemoeid gaat ga ik nu een bestaande kubus kast modden hier over hoor je nog meer. Keep up the good work _/-\o_ .

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
fantasssstiiisch mooi _/-\o_
hulde! eindelijk een build-from-scratch kast die niet van hout is :D

niet dat ik alle hout-bouwers wil ontmoedigen; ik doe het ze waarschijnlijk niet allemaal na, maar dit vind ik gewoon echt veel mooier!

• console
Polijsten gaat idd veel uren inbeslag nemen, zijn totaal 2 kasten wat dan moeten worden gepolijst. Dus vanochtend eff me ma eff 2 zilvere spuitbussen laten halen en schuurpapier :) Vanochtend eff eerst de 2 HDD Bay's geschuurd en gespoten, en nu is het eff aan het drogen. ben benieuwd hoe de kleur eruit komt te zien als het droog is.

Ook vanochtend 2 knopjes de; power-on en reset knop gemonteerd onderop de kast. Alleen moet ik nu een andere backplate zien te vinden, deze is niet helemaal 100% kan geen I/O panel erin klikken is 1 tot 2 mm te groot :/

Dus eff zoeken naar z'n ding, dan kan ik die der ook nog vandaag in zetten hoop ik :).

• console
Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/pics3/DCP_1886s.jpg
Binnen kant kast met backplate waar nu de I/O Panel in past naar hevig vijlen :D en de voeding die nu hangt. Eff eff kijken als alles netjes past, dus eff een ouwe mobo genomen en neergezet :)

Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/pics3/DCP_1887s.JPG
Achterkant van de kast, moet nog wel eff de voedings-gat eff netjes vijlen.

Afbeeldingslocatie: http://gn.gamepoint.net/web/q5/pics3/DCP_1888s.JPG
HDD bay die ik gespoten had, zilver :) wel iets beschadigt :x ( en ja gaten lopen niet helemaal 100% me broer had geen zin om het zooitje te gaan aftekenen :/ )

Na alles een beetje bekeken te hebben, komt er wel een schuifsysteem, moboplaat en achterkant zit aanmekaar vast en die kan je er strax zo uitschuiven :)

Dit weekend kenk jmmr genoeg niks doen door lanparty :x Maar maandag even kijken wat ik kan gaan doen, denk dan ik eff mobo ga monteren, en een hdd bracket ga ophangen, wou eerst aan de achterkant maar kom je met ruimte gebrek, dus denk dat ik hem op de bovenkant monteer, of ergens anders, moet nog eff kijken ;)

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:39

BLN

Wat betreft die grijze hande, je kan natuurlijk ook van die tandarts handschoentjes aandoen, kosten een paar euri per 100 en zijn ook erg handig bij verven en dergelijke(mn tante is tandarts, vandaar)

If it ain't broken, don't fix it

Pagina: 1