Toon posts:

Asus & Stealth III S540

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb all verschillende configuraties en drivers geprobeert.....
Maar volgen mij is het niet mogelijk om een diamond stealth op een asus moederbord te laten werken:(. Wie weet een werkende driver om ze samen te laten werken en waar kan ik die vinden?

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Vertel ook eens WELK Asus bord je hebt, want de chipset daarop bepaalt de driver...

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Topicstarter
allemaal (p3bf cuv4x cusl2 enz.)
op elke stealth, zowel de 16mb als de 32mb versie.
als jet de driver van de stealth dan installeerd dan word je beeld zwart.
wie kan asus met stealth laten werken?????

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:31

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

en je monitor?? Hoe oud is die, heb dit probleem wel vaker met de stealth II en III serie gezien, bij bepaalde monitoren als je de driver installeerd is het over. Probeer eens een recente (max 3 jaar oud) "digitale" (dus geen draaiknopjes voor de breedte etc.) monitor en kijk eens wat ie dan doet.

Anders: |:(

I play my enemies like a game of chess...

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb hetzelfde probleem gehad met m'n vorige config. :( Cel400, Asus MelC en inderdaad een stealth S540 16mb. Hij liep op de gekste momenten vast. De oplossing scheen te zijn om het bios van zowel mobo als vika te flashen:? Ik heb er echter voor gekozen de kaart om te ruilen voor een andere.
Hopelijk heb je hier iets aan.
succes

Verwijderd

Zit 'm in AGP4x. Dit werkt niet met de VIA drivers. Board op 2x zetten en ook in bios op AGP2x. Dan werkt het prima.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:32
Wat betreft AGP 2X en AGP 4X met een Savage4 kaart:
Die oplossing is een van de juiste oplossingen. Ook het vervangen van de BIOS is een optie, omdat de laatste BIOSen iets leuks uithalen wanneer je VIA in je systeem hebt zitten:
AGP op 2X en sidebanding uit...
Pagina: 1