hey mensen,
ik heb een compaq armada laptop die start zodra je er een accu in stopt en het maakt ook niet uit of je hem nu uitzet of niet,hij start toch weer opnieuw
nou is dat nog niet zo erg,maar hij geeft ook geen beeld en zover ik kan zien aan de lampjes loopt hij ook niet door naar windows(ik kan dus nergens inkomen,krijg helemaal geen beeld,ook niet voor windowsstart)
je hoort de harde schijf opspinnen,het "nadenk" lampje gaat wel effe aan maar dan gaat ie uit en blijft uit
wat ik geprobeert heb is:
zonder hd starten
andere accu
geprobeerd open te maken met een vriend van me(kwamen 15 schroefjes uit
)
maar hij wilde niet open.(leek wel of ie onder het toetsenbord bleef haken)
heb gegoogeld en de handleiding (167 pagina's) door gelezen maar dit alles hielp niet
heeft iemand een goed idd?
ga zo proberen met een beeldscherm eraan,of ie dan beeld geeft
alvast bedankt!
ps,hij draait onder windows 98
64 mb ram
p2
ik heb een compaq armada laptop die start zodra je er een accu in stopt en het maakt ook niet uit of je hem nu uitzet of niet,hij start toch weer opnieuw
nou is dat nog niet zo erg,maar hij geeft ook geen beeld en zover ik kan zien aan de lampjes loopt hij ook niet door naar windows(ik kan dus nergens inkomen,krijg helemaal geen beeld,ook niet voor windowsstart)
je hoort de harde schijf opspinnen,het "nadenk" lampje gaat wel effe aan maar dan gaat ie uit en blijft uit
wat ik geprobeert heb is:
zonder hd starten
andere accu
geprobeerd open te maken met een vriend van me(kwamen 15 schroefjes uit
maar hij wilde niet open.(leek wel of ie onder het toetsenbord bleef haken)
heb gegoogeld en de handleiding (167 pagina's) door gelezen maar dit alles hielp niet
heeft iemand een goed idd?
ga zo proberen met een beeldscherm eraan,of ie dan beeld geeft
alvast bedankt!
ps,hij draait onder windows 98
64 mb ram
p2