Toon posts:

[Outlook 2003] geen "new email" meldingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik heb dus sinds kort outlook 2003 NL, en ik heb een hotmail account ingevoerd. Probleem is dat de mails wel binnenkomen in outlook, als ie geminimaliseerd is, maar dat er geen envelopje tevoorschijn komt, laat staan een melding op t bureaublad.
IK denk dat het probleem is dat in de linker kolom hotmail apart staat van persoonlijke mappen, en outlook kennelijk alleen voor standaard-mappen meldingen wil weergeven.

Wat ik eigenlijk het liefst wil is dat hotmail mijn persoonlijke map wordt, of andersom. Kan dat niet, dan zou ik de meldingen ook voor hotmail aan willen hebben.

groet
Daan

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Je kan een third party programma hiervoor downloaden. Je hebt ze in allerlei soorten en maten, ook in een MSN alike ding rechtsonderin.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat weet ik, maar outlook moet dat toch gewoon kunnen? dat envelopje heb ik aangezet in de opties, net als een bureaublad-melding. Vreemd dat ie het toch niet doet!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Die pop-up werkt zowiso alleen voor je "Inbox" uit je PST/Exchange omgeving. Ik heb een tijd lang IMAP gehad en dan heb je die pop up ook niet.. Kijk even of je het met een POP3 account wel voor elkaar krijgt (als ze gewoon in de Inbox worden opgehaald).

Wees consequent, maar niet altijd

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-06 10:21
Bij mij werkt dat gewoon met pop3. Alleen zie ik ook geen envelopje in de systray, maar da's niet heel belangrijk. De melding op de desktop komt wel altijd(ook in games, heel handig)

Verwijderd

Topicstarter
HOTPOP is het progje dat mij heeft gered: outlook ziet 127.0.0.1 als pop3-email en hotpop werkt als tussenpersoon. ideaal dus!

groeten
Daan
Pagina: 1