Toon posts:

Keyboard hangt tijdens gamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een spel speel, zoals Enter the Matrix of Splinter Cell, dan komt het geregeld voor dat mijn toetsenboord hangt oid.
Eerst hoor ik mijn mobo piepjes geven, en dan reageert hij niet meer op het keybaord. Vaak blijft daarom de character maar dorrennen en/of doorslaan/schieten. Het enige wat ik dan nog kan doen is resetten. AKA Zwaar irritant :( Zo erg zelfs dat het me nog niet is gelukt om dat trainings level van Splinter Cell uit te spelen :P (Ookal heb ik hem pas sinds vandaag :))

Iemand die een oplossing heeft?

SysSpecs:
AMD 2600+ XP
A7N8X 2.0
512 MB ram
Club3D GeForce 4200 ti 64mb
WinXP SP1, DirectX 9.0b

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:37
Heb je soms een fancy toetsenbord met allerlei drivers en speciale toetsen? Misschien moet je het dan eens met een normaal toetsenbord proberen.

En het zou ook kunnen helpen als je dingen ala plaktoetsen (doe bijvoorbeeld maar eens 5x Shift indrukken, tenminste als je Windows XP hebt dan), die willen ook nog wel eens voor dit soort problemen zorgen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb zo'n uberleet standaard toetsenboord :) Zo'n merkloos 5 jaar oud toetsenboord. Die het overigens nog perfect doet.
Verder staan mn plaktoetsen uit, want da's ook een drama zeg :+

Verwijderd

niet een of andere zelf installerende meuk die je gaming verneukt ? check es onder software ofzo....

Verwijderd

Topicstarter
Nope..