The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)
berend_botje schreef op 07 februari 2004 @ 12:03:
[...]
Inderdaad... zo ga je in de laatste stampweek nog het verschil maken voor De Stampertjes [afbeelding]
Nou ... dan nog maar even 3
BTW: 20 feb @ 22:00 a 23:00 uur dan kan ik 100+ machines in zetten waar ik er nu tussen de 10 en 15 heb draaien.
(naast de 2 andere machines die ik enigsinds standaard heb draaien).
I've visited the Mothership @ Cupertino
Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik wil zelf ook nog wat door blijven 'vouwen' na afloop van de stampede, ik vind DF een zinniger toepassing voor mijn idle CPU cycles dan SETI (zie ook m'n sigVisionMaster schreef op 07 februari 2004 @ 13:40:
[...]
BTW: 20 feb @ 22:00 a 23:00 uur dan kan ik 100+ machines in zetten waar ik er nu tussen de 10 en 15 heb draaien.
When do you get them Based on monthly average | ||
Ars Technica Team Stir Fry | 52.755.959 (+40.290.375) | 46,3 dagen |
FreeDC | 61.010.480 (+32.035.854) | 83,7 dagen |
The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)
Ik probeer mijn bijdrage te doen iig en ik blijf iig na de Stampede hangen. Ik beschouw de einddatum van de Stampede een beetje vluchtig, omdat ik zie dat we het best wel eens kunnen gaan redden om Ars Tech. in te halen binnen enkele weken.berend_botje schreef op 07 februari 2004 @ 16:51:
[...]
Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik wil zelf ook nog wat door blijven 'vouwen' na afloop van de stampede, ik vind DF een zinniger toepassing voor mijn idle CPU cycles dan SETI (zie ook m'n sig). Het zou gaaf zijn als je DPC singlehanded wat dichter naar Ars Technica zou kunnen opstuwen, daar zijn we nu nog een heel eind van af:
When do you get them
Based on monthly average
Ars Technica Team Stir Fry 52.755.959 (+40.290.375) 46,3 dagen FreeDC 61.010.480 (+32.035.854) 83,7 dagen
Zeker als we zo door blijven rossen. Na Ars is FreeDc dan toch ook wel aardig in zicht
edit:
Hey cool, het zit er in dat ik vanavond een pittige mile-stone haal (en dat in een paar dagen folden).
[ Voor 8% gewijzigd door VisionMaster op 07-02-2004 17:05 ]
9.000.000 heb je iig al binnen vandaagVisionMaster schreef op 07 februari 2004 @ 17:03:
[...]
Hey cool, het zit er in dat ik vanavond een pittige mile-stone haal (en dat in een paar dagen folden).
In één dag ook de volgende milestone van 10.000.000 zou helemaal geweldig zijn, maar dat haal je net niet denk ik. De 'uren' van dfstats duren namelijk ongeveer 2 uur per stuk
Naam RunaR, team maakt niet uit (geloof dat ik vorige keer vgg zei, maar een ander is ook goed).
ik Ga het net niet redden, maar ik mag niet meer dan dit aan processoren (mis)bruiken op het moment.berend_botje schreef op 07 februari 2004 @ 17:56:
[...]
9.000.000 heb je iig al binnen vandaag![]()
In één dag ook de volgende milestone van 10.000.000 zou helemaal geweldig zijn, maar dat haal je net niet denk ik. De 'uren' van dfstats duren namelijk ongeveer 2 uur per stuk
Ach ... 2 milestones in 1 weekend is wel erg leuk genoeg
edit:
hmmm 9M is geen milestone ... eens effe de
Ik gok er op dat ik het net zou kunnen halen vandaag ...
[ Voor 13% gewijzigd door VisionMaster op 07-02-2004 19:18 ]
Dat kloptRunaR schreef op 07 februari 2004 @ 18:55:
Ik heb me vorige week al opgegeven maar ik kan mijn naam niet in de lijst vinden.
Naam RunaR, team maakt niet uit (geloof dat ik vorige keer vgg zei, maar een ander is ook goed).
Je staat namelijk in de "missing in action" lijst
Oftewel: ik kan je niet vinden..
Heb je wel een username opgegeven nadat je, je hebt geregistreerd op de officiele DF site?
Zo ja, dan heb je, je waarschijnlijk nog niet "Dutch Power Cows" als current team ingevuld.
In beide gevallen: surf naar de DF site . Log in met je handle of email en pas je eigen gegevens even aan.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Voor de stampertjes wel hoor... onze eigen stats master Teak gelooft in positieve feedback voor z'n kluppie
Maarreh... doe je best! Ik zou het gewoon doen
En dat voor mijn eerst week aan deelnameberend_botje schreef op 07 februari 2004 @ 21:37:
[...]
Voor de stampertjes wel hoor... onze eigen stats master Teak gelooft in positieve feedback voor z'n kluppie
Anyway ik heb de 10M net niet gehaald ... maar ik zit al lekker dichtbij
The power Of The Moooooh
Vandaag (zondag) dus wel... 10 M in minder dan 10 dagen, dat doen weinig tweakers je na. Gefeliciteerd
Als je je huidige productie volhoudt ga je vandaag ook nog over de 11.000.000 trouwens
/me is een beetje jaloers
Username: wolly
Natuurlijk is het een plekje vrij!! Alleen niet bij de stampertjewolly_a schreef op 08 februari 2004 @ 22:21:
Heehoo.... ik weet dat het een beetje laat is, maar euh.... is er voor mij ook nog een plekkie vrij, bijv. bij de Stampertjes?? Onlangs heeft iemand me enthousiast gemaakt om ook even een hand vol koetjes te installeren, maar ik had mijn pctjes nog niet eerder opgesteld. :-)
Username: wolly
Verwijderd
Neehoor. Tegen de tijd dat je dit leest is VGG een plaatsje omhoog geschoven, zodat je #dpc mag joinenE-jey schreef op 08 februari 2004 @ 23:10:
[...]
Natuurlijk is het een plekje vrij!! Alleen niet bij de stampertjeDie hebben al veel te veel nieuwe leden gehad. Je mag alleen nog maar Verenigd Graaskundig Genootschapjoinen of oude koeien. Bij VGG is het veel gezelliger hoor
Als ik jou was zou ik dat team joinen
Doh ik ga het niet .... ownee ... die data refresh was om 22:30 ...berend_botje schreef op 08 februari 2004 @ 19:28:
[...]
Vandaag (zondag) dus wel... 10 M in minder dan 10 dagen, dat doen weinig tweakers je na. Gefeliciteerd
Als je je huidige productie volhoudt ga je vandaag ook nog over de 11.000.000 trouwens
/me is een beetje jaloers
lol, had toen 10.924.321
Dus over de 11M, zit ik wel
Hahaha ... ja in 10 dagen, maar heb geluk met wat ik mag gebruiken naast mijn huis pc's.
Overall rank van 718, gaat goed met de
Door de weeks zit ik rond de 0,8M tot 0,9M (soms 1M weg te vouwen, in het weekend stiekem ietsje meer
[ Voor 3% gewijzigd door VisionMaster op 08-02-2004 23:40 ]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Deel mij maar in bij de Oude Koeien
Is dat een aanmelding? mooi, zet Mobster maar bij #dpc
Als 9M een milestone is, dan is 11M dat toch ookberend_botje schreef op 07 februari 2004 @ 21:37:
[...]
(of is master Teak te druk met vouwen
Verwijderd
Als het goed is zit ik bij de VGG als 2xmpFuncracker schreef op 06 februari 2004 @ 23:03:
En weer een update..
De volgende mensen zijn inmiddels toegevoegd:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Leipo - Oude Koeien ChewingCow - Stampertjes Count Zero - EDMZTDO mikeya - VGG worsie - Stampertjes KC - Oude Koeien Garf75 - VGG GateCrasherXL - VGG ritzema - VGG
De volgende mensen missen we nog:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 Team Sneeuw - Oude Koeien Waterman0023 - Stampertjes Chod - EDMZTDO Pruttelpot MaNDaRK Fozzy dtvogelpoel - #dpc MisterH75 - EDMZTDO Black_Hole_Crunch - Stampertjes castras Catch22 coubertin119 - VGG DPC Arthur Dent fr12k - Oude koeien *jhead22 *liberque oester - Stampertjes RunaR - VGG Sparerib - Oude koeien Spruit elf Teh Perv bonetone - Oude Koeien
Als je er zeker van bent dat je al wel aangemeld bent, laat het hier dan even weten. Als je niet wat je moet doen, same story
In ieder geval een welkom aan onze nieuwste aanwas!
Verwijderd
Ah, vandaar!VisionMaster schreef op 07 februari 2004 @ 13:40:
[...]
Nou ... dan nog maar even 3erbij zetten ... effe dit weekend goed benutten.
Je gaat inderdaad lekker snel. Die 2 machientjes van mij moeten het opnemen tegen 15, dat redden ze niet.
Desondanks vind ik dat ze wel lekker meedraaien in de stats.
(2xmp)
Mijn machines Folden voor 8 uur (en 10 minuten) achterelkaar en dan kappen ze (uit netheid van de gemeenschappelijke computing power).Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 12:32:
[...]
Ah, vandaar!
Je gaat inderdaad lekker snel. Die 2 machientjes van mij moeten het opnemen tegen 15, dat redden ze niet.
Desondanks vind ik dat ze wel lekker meedraaien in de stats.
(2xmp)
Ik draai aardig mee in de stat, ik ben erg tevreden.
Trouwens ... Hoe loopt de Folding verder na de 14e ?
Mobster ... je poll misschien?
Nou, prima... Zet me maar bij #dpc. Ik zag dat daar op dit moment de minste members zijn. Mijn username is: wollyVerwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 23:32:
[...]
Neehoor. Tegen de tijd dat je dit leest is VGG een plaatsje omhoog geschoven, zodat je #dpc mag joinen
Oh ja.... Kan ik de client gewoon 1x downloaden en dan op alle pc's installeren? Of moet ik per pc een nieuwe downloaden omdat er unieke informatie inzit?
Op dit moment aan het lopen:
3 x P4 2,6Ghz
1 x AMD XP 2400+
1 x AMD XP 1800+
1 x Celeron 2400
Nog te doen:
1 x PIII 1Ghz
1 x Duron 750
En wat ik verder nog kan vinden
Je handle is wat je krijgt van de DF registratie en dat is wat iedere client uniek kan maken, niet de software. iaw, 1x downloaden, deployen over je machines en overal jou handle invoeren. Op de website een mooie nick invoeren en hier je bij dpc melden.wolly_a schreef op 09 februari 2004 @ 14:11:
[...]
Nou, prima... Zet me maar bij #dpc. Ik zag dat daar op dit moment de minste members zijn. Mijn username is: wolly
Oh ja.... Kan ik de client gewoon 1x downloaden en dan op alle pc's installeren? Of moet ik per pc een nieuwe downloaden omdat er unieke informatie inzit?
Op dit moment aan het lopen:
3 x P4 2,6Ghz
1 x AMD XP 2400+
1 x AMD XP 1800+
1 x Celeron 2400
Nog te doen:
1 x PIII 1Ghz
1 x Duron 750
En wat ik verder nog kan vinden
Welkom in de stampede
kan VGG mij nog gebruiken? -> Escrimador
[ Voor 7% gewijzigd door Escrimador op 09-02-2004 15:00 . Reden: typo ]
Only dead fish go with the flow
Het VGG verwelkomt iedereen met open armenEscrimador schreef op 09 februari 2004 @ 14:48:
kan VGZ mij nog gebruiken? -> Escrimador
/(bb|[^b]{2})/
LOL zelfs al ze de naam verkeerd spellen?
Only dead fish go with the flow
Hopelijk komen Silk en Funcracker eruit
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Och, als iedereen gewoon de de Oude Koeien teogevoegd wordt is er geen enkel probleem.Mobster schreef op 09 februari 2004 @ 15:19:
Is niet echt practisch nu deze manier van toevoegen.
Hopelijk komen Silk en Funcracker eruit

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member
Dat was alleen om de grote stroom op te vangen, helaas is de verdeling totaal mislukt en is verreweg het meeste bij de stampertjes terecht gekomen... volgende keer ander plannetje verzinnenbigbakkus schreef op 09 februari 2004 @ 16:06:
Ik had het idee dat er eerder in dit forum werd geroepen dat iedereen (na een bepaalde dag iod) zich overal mocht aanmelden... hoe staat het daar nu mee ? is het zo dat je alleen de laagst gerankte teams mag joinen ? en hoe zit het dan met de rest ? ikke niet meer zo snappie![]()
Maar nu is het in ieder geval zo dat de 2 laagste teams overall gejoined mogen worden.
Verwijderd
na 8dagen,23uur,58minuten en 52 seconden
100.000 punten
Tijd voor een biertje, Mhoooooo
FeliVerwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:34:
Tijd voor een feestje voor m'n celly
na 8dagen,23uur,58minuten en 52 seconden
100.000 punten![]()
![]()
Tijd voor een biertje, Mhoooooo
Go get them
Dutch Power Cows 484.499.420 vandaag
[ Voor 50% gewijzigd door mmxmmx op 09-02-2004 16:57 ]
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Tis maar hoe je het ziet..Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:26:
[...]
Dat was alleen om de grote stroom op te vangen, helaas is de verdeling totaal mislukt en is verreweg het meeste bij de stampertjes terecht gekomen... volgende keer ander plannetje verzinnen
Maar nu is het in ieder geval zo dat de 2 laagste teams overall gejoined mogen worden.
Als we niet alles open hadden gegooid waren er nog veel en veel meer mensen bij de Stampertjes gekomen dan nu het geval is. Die stonden tenslotte onderaan.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Volgens mij is dit niet geheel correct; een opgestapelde score misschien?
[ Voor 19% gewijzigd door avon op 09-02-2004 18:24 ]
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
1
2
3
4
| RunaR - VGG wolly - #dpc Hans Hijlkema - Oude Koeien Arthur Dent - Oude Koeien |
De volgende mensen mis ik nog steeds in de stats
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| Team Sneeuw - Oude Koeien Waterman0023 - Stampertjes Chod - EDMZTDO Pruttelpot MaNDaRK Fozzy dtvogelpoel - #dpc MisterH75 - EDMZTDO Black_Hole_Crunch - Stampertjes castras Catch22 coubertin119 - VGG *jhead22 *liberque oester - Stampertjes Sparerib - Oude koeien Spruit elf Teh Perv bonetone - Oude Koeien |
En fr12k, bedankt voor het melden van je nick
[ Voor 4% gewijzigd door Funcracker op 09-02-2004 18:30 ]
Verwijderd
tuurlijk, de opgetelde scores van de tijd dat de stats eruit hebben gelegen.AvOn schreef op 09 februari 2004 @ 18:23:
[...]
Volgens mij is dit niet geheel correct; een opgestapelde score misschien?
wel mooi getal wel, 500M al
Verwijderd
Kun je niet als de mensen die nog bij De Stampertjes moeten, hun indelen bij De Ouden koeien ?Funcracker schreef op 09 februari 2004 @ 18:29:
De volgende mensen zijn inmiddels weer toegevoegd:
code:
1 2 3 4 RunaR - VGG wolly - #dpc Hans Hijlkema - Oude Koeien Arthur Dent - Oude Koeien
De volgende mensen mis ik nog steeds in de stats![]()
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Team Sneeuw - Oude Koeien Waterman0023 - Stampertjes Chod - EDMZTDO Pruttelpot MaNDaRK Fozzy dtvogelpoel - #dpc MisterH75 - EDMZTDO Black_Hole_Crunch - Stampertjes castras Catch22 coubertin119 - VGG *jhead22 *liberque oester - Stampertjes Sparerib - Oude koeien Spruit elf Teh Perv bonetone - Oude Koeien
En fr12k, bedankt voor het melden van je nick
Het lijkt me niet terecht dat wij ze er nog bij gaan krijgen.
Zeker niet nu we daily 1# staan en overall.
Of mischien om het leuk te maken, zet ze maar bij EDMZTDO
Als die mensen het zelf natuurlijk ook willen.
Eerst es zien dat ze gaan reageren. Heb er niet teveel vertrouwen inVerwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 18:56:
[...]
Kun je niet als de mensen die nog bij De Stampertjes moeten, hun indelen bij De Ouden koeien ?
Het lijkt me niet terecht dat wij ze er nog bij gaan krijgen.
Zeker niet nu we daily 1# staan en overall.
Of mischien om het leuk te maken, zet ze maar bij EDMZTDO
Als die mensen het zelf natuurlijk ook willen.

Maar eenmaal gekozen zit je vast aan een team. Hoewel deze mensen van mij gerust nog hun keuze mogen wijzigen zolang ze niet in de stats staan. Maar ik zou ze niet tegen hun wil bij andere teams zetten.
Heb al 2 keer problemen gehad met de client, wat kan gebeuren als je de computer verkeerd afsluit (of niet).
Veel succes, hopelijk halen we FreeDC nog in (al mag het dan niet bij de stampede zijn)
<Homepage>
Zie mijn post in de DF draad over de adventurers.. als we wel alles hadden open gegooid, stonden wij strak bovenaan en hadden we goed tegenwicht kunnen bieden aan de stampertjes. Wellicht de volgende keer de laatste week opengooien.Funcracker schreef op 09 februari 2004 @ 18:08:
[...]
Tis maar hoe je het ziet..
Als we niet alles open hadden gegooid waren er nog veel en veel meer mensen bij de Stampertjes gekomen dan nu het geval is. Die stonden tenslotte onderaan.
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd
mijn puter bijt ongeveer 2 a 3 keer per dag in het stof.
En tot nu toe werkt alles nog prima.
Ik run het niet als service.
Maarja, het is wel m'n eigen puter, dus het maakt niet uit of het opvalt.
Ik heb gewoon de text client en dfGUI lopen, ik ik kan je zeggen, die kunnen tegen een stootje
[edit, iets duidelijker]
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 21:38 ]
Ach, trek het je niet aan, je staat er nu iig op met 12MVisionMaster schreef op 09 februari 2004 @ 11:52:
[...]
Als 9M een milestone is, dan is 11M dat toch ook
(of is master Teak te druk met vouwen)
/me vindt het ook lullig dat 19.570.138 geen officiële milestone voor De Stampertjes is
[ Voor 15% gewijzigd door berend_engelbrecht op 09-02-2004 22:15 ]
Nadat ik gereset heb gaat hij frolijk weer verder .
Het is een xp 2400 + en als er meer info moet komen dan zoek ik dat wel ff want dat kreng staat hier nog maar net
Ik heb zelf het idee dat de hdd van die bak niet helemaal oke is .
Maar goed als iemand weet of denkt te weten wat het ook kan zijn dan graag
[ Voor 23% gewijzigd door mmxmmx op 09-02-2004 22:12 ]
berend_botje schreef op 09 februari 2004 @ 22:07:
[...]
Ach, trek het je niet aan, je staat er nu iig op met 12M
/me vindt het ook lullig dat 19.570.138 geen officiële milestone voor De Stampertjes is
Op naar de 15M and Beyond
Verwijderd
Zeer duidelijk een geval van de gekke koeie ziekte.
symtomen:
Wil zo veel mogenlijk koeien in de wei zetten.
Praat gebarentaal als : Op naar de 15M and Beyond .
Begint te zweten als er een computer met internetverbinding in de buurt is.
Probeert koeien in een Bank achter de computer te krijgen. (http://www.xelca.nl/images/dynamic/article/koeinbank.jpg)
Drinkt maar 1 ding,...................hahahah
[letter edit]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 23:43 ]
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 23:40:
Bij deze verklaar ik Vision Master ziek.
Zeer duidelijk een geval van de gekke koeie ziekte.
symtomen:
Wil zo veel mogenlijk koeien in de wei zetten.
Praat gebarentaal als : Op naar de 15M and Beyond .
Begint te zweten als er een computer met internetverbinding in de buurt is.
Probeert koeien in een Bank achter de computer te krijgen. (http://www.xelca.nl/images/dynamic/article/koeinbank.jpg)
Drinkt naar 1 ding,...................hahahah
![]()
![]()
![]()

Verwijderd
* Best structures generated to date * Staat?!!!!
Nog wel op nummer 2.
Gefeliciteerd, DPC Anticimex and Lock!!!!!
Verwijderd
Je zal Methaan bedoelen?VisionMaster schreef op 09 februari 2004 @ 23:44:
[...]
Holy Shit Dude
ik ... ik heb te veel Mentaan gesnoven ... I confess ...
Done..PesaH schreef op 10 februari 2004 @ 23:31:
Hier nog een laat koe-tje. Zet me maar bij #dpc for what it's worth...deze laatste dagen...
Je zit er vanaf gisteren bij.
Welkom!
Hopenlijk volgend weekend nog 2, als ik die machines van de familie onder handen neem!!
Ik mis wel 100000 punten als ik dfGui moet geloven. Dit terwijl de proteine wissel volledig automatisch is verlopen.

Ach ja, we grazen gezellig door.
Verwijderd

Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 21:38 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Je krijgt tot 18:00 uur vandaag nog 100% credit voor je oude werk. tot 24 uur hierna krijg je nog maar 50%. Daarna krijg je er niks meer voor.zion schreef op 12 februari 2004 @ 15:58:
hmmm, kwam er net achter dat mijn PC@Work helemaal niks uploadde. Hopelijk nog op tijd ivm nieuwe versie nu dan toch geupload.
Je bent zo te zien dus nog optijd geweest
Nadeel is alleen dat jouw werk wel punten voor jou oplevert, maar het voor het project in wetenschappelijk opzicht nutteloos is. De server is immers ingesteld op het nieuwe protein. Maar ach, wat is jouw werk op het totaal dat in die 4 a 5 weken is gedaan?
Hmm.... ik vind de nieuwe eiwitjes maar taaie rakkersVerwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 02:30:
ik vind de nieuwe eiwitjes wel lekker gaan eigenlijk, ondanks dat ze iets langer zijn, lijken ze (naar mijn bezopen mening) ietsje vlotter te draaien dan voorheen...
Die vlieger gaat niet helemaal op... bij de start van een nieuwe proteine moet je eerst even door die taaie 10000 beginunits heen, als alle machines dat tegelijkertijd moeten, valt je output even stil... het zal morgen wel weer wat bij trekken... Maar hij lijkt wel een tandje zwaarder geworden...wolly_a schreef op 12 februari 2004 @ 19:55:
[...]
Hmm.... ik vind de nieuwe eiwitjes maar taaie rakkersAls ik naar de stats kijk van gisteren en eergisteren, toen ik zo'n 350.000 haalde en nu maar 43.000, terwijl dezelfde pc's draaien.
Euhm, misschien een tweede ronde voor de Stampede, met 2 nieuwe frontposts, dan werken we deze taaie rakker in een paar weekjes weg
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
Maar als er een paar stampertjes nog een extra PC'tje inzetten of als maar de helft van die 45 nog eens wakker zou worden zouden we toch nog de kracht hebben voor een sportieve eindspurt
/me houdt van konijntjes, jij toch ook ?!
Grandma begon het juist gezellig te vinden. Zo lekker warm met al die konijnen om je heen.
Grandma zoekt meer konijnen die samen in hetzelfde holletje willen blijven. Of zijn er al dergelijke ideeen. Als iemand ff zo'n hol(subteam) maakt dan kom ik even langs om te kijken of'ie wel warm genoeg is.
Let a blue rooster become grandma or is grandma a blue rooster (??)
(burp)
Verwijderd
@MarcyDarcy: spijtig natuurlijk, maar zolang het count towards FreeDC inhalen ben ik gelukkig
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Ik weet zeker dat er een paar vriendelijke mensen, die je kent van het Stampertjes stampede team, je nu een mail met wat info gaan sturenBlue Rooster schreef op 12 februari 2004 @ 23:11:
Hoe gaat dat daluk na de stamp(ertjes)ede? Worden alle konijnen dan los gelaten in het bos en om een nieuw hol te zoeken?
Grandma begon het juist gezellig te vinden. Zo lekker warm met al die konijnen om je heen.
Grandma zoekt meer konijnen die samen in hetzelfde holletje willen blijven. Of zijn er al dergelijke ideeen. Als iemand ff zo'n hol(subteam) maakt dan kom ik even langs om te kijken of'ie wel warm genoeg is.
Let a blue rooster become grandma or is grandma a blue rooster (??)
(burp)
Wees gerust alles komt goed. Er blijven genoeg mensen achter en het blijft hier dus een gezellige boel
Ik moet mijn grootste flush nog maken (helaas na de Stampede
Das niet erg het gaat om dpcVisionMaster schreef op 13 februari 2004 @ 01:56:
Ik zit nog iig aan deze stampede vast tot op het einde.
Ik moet mijn grootste flush nog maken (helaas na de Stampede)
MooooohhhVerwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 07:47:
en ook om de stampertjes hoor!!!
maar vooruit, we winnen toch
Ik heb zo'n vermoeden dat je nog geen username hebt ingevuld of je nog bij DPC hebt aangemeld. Dat dien je nog wel even te doen.Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 10:23:
goh en die laatste paar daagjes wil ik er ook wel eentje laten draaien hoor, zet mij dan ook maar bij #DPC (nick frank@pckennis.net) nee, nu niet allemaal massaal mailen....
Dit kan door op de officiele DF site in te loggen met je handle/email adres waarna je, je instellingen kunt aanpassen.
Sorry dat wist ik nietVerwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 19:05:
[...]
Edit dat eens wegSubteam reclame mag niet hier, en al helemaal niet je stampede-team misbruiken om een subteam groter te laten worden
[ Voor 124% gewijzigd door berend_engelbrecht op 13-02-2004 20:10 ]
Edit dat eens weg
Khad al een aantal mailtjes ontvangen (thanx 4 the attention
[ Voor 48% gewijzigd door VisionMaster op 13-02-2004 19:16 ]
En de rest ook die al die mailtjes hebben gestuurd.
* Marcelloz is andere, rijpere tomaten aan het plukken
[ Voor 129% gewijzigd door Marcelloz op 14-02-2004 00:06 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd
Ff serieus: mailen kun je niet tegenhouden, en dat vind ik persoonlijk minder erg dan een post in /5. Zelf heb ik ook weleens zo'n mailtje gehad. Opzich stoorde ik me er niet aan, afgezien van het feit dat ik de moeite moest nemen om te replyen
Hè, Marcelloz, waarom heb je die tomaten nou weggehaald?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 19:52 ]
Verwijderd
aangepast, is nu m'n got nick frank2kill, foutje ken gebeuren...Funcracker schreef op 13 februari 2004 @ 15:12:
[...]
Ik heb zo'n vermoeden dat je nog geen username hebt ingevuld of je nog bij DPC hebt aangemeld. Dat dien je nog wel even te doen.
Dit kan door op de officiele DF site in te loggen met je handle/email adres waarna je, je instellingen kunt aanpassen.
fixedVerwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 21:38:
[...]
aangepast, is nu m'n got nick frank2kill, foutje ken gebeuren...
Alsnog welkom! Je doet mee vanaf gisteren aan #dpc.
Verwijderd
En nu ??
Ik bedoel ik ga toch wel door met grazen (alleen niet meer 24/7) maar worden de teams nu opgeheven of wat?
Als het goed is komen al mijn punten zoiezo bij DPC .
Maar wat veranderd er nu precies?????
Groetjes, van een snail-cow
Verwijderd
Join gewoon een leuk DPC team en stamp lekker door, ARS blijven inhalen !
Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het morgen en overmorgen gaat
Ik ben vooral benieuwd naar het score verloop van Dutch power Cows
We gaan het allemaal mee maken
We gaan der voor heehehhee
Verwijderd
Ik knaag toch wel door,
De stampede gaf me echt zo'n gevoel van ik moet vannacht doorwerken............
Nou ja de puter dan,
Zo zie je maar weer waar een klein land groot in kan zijn.
Mooo
Verwijderd
top! kan ie mooi lekker vouwen tijdens het downenFuncracker schreef op 13 februari 2004 @ 22:38:
[...]
fixed
Alsnog welkom! Je doet mee vanaf gisteren aan #dpc.
Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...
De laatste statsrun is inmiddels geweest en de voorlopig uitslag is binnen. Ik ga hier geen uitslag posten, daar verschijnt in de loop van deze ochtend een apart topic voor. Felicitaties kunnen ook daar ruimschoots tot uiting gebracht worden
Deze ochtend zal dus tevens de laatste Stampede DPCH gepost worden. Iedereen is dus vanaf dit moment weer vrij om eventueel terug te keren naar zijn/haar oude vertrouwde project. Aangezien we bij DF nog niet op #1 staan is het natuurlijk ook leuk, en zeker handig voor DPC hier, om nog even DF te blijven doen. Dit kan ieder voor zichzelf bepalen.
Hoewel er dus deze ochtend een uitslag/felicitatie topic zal verschijnen, wil ik toch alvast het volgende zeggen:
Alle deelnemers bedankt!
De bestaande, de geswitchte en de gloedjes nieuwe DPC leden! Wat we hier hebben gedaan is nog nooit eerder voorgekomen in de geschiedenis van DC. Zelfs Ars heeft met zijn gauntlet dit nooit bereikt, en onze vorige Stampede verbleekt naast deze!
Superb luitjes!
Stay tuned, en tot het uitslag topic!
[ Voor 10% gewijzigd door Funcracker op 14-02-2004 00:24 ]
Ik denk dat de power die DPC heeft laten zien overweldigend is geweest voor iedereen die ooit iets met distributed computing van doen heeft gehad. Gedacht werd dat de Stampede de power op DF wel eens zou kunnen verdubbelen of verdrievoudigen, maar vertienvoudigen kwam dichter in de buurt
Ik wil ongeacht de uitslag (die klopt toch niet aangezien de Oude Koeien niet bovenaan zijn geeindigd
Blijf gerust allemaal hangen bij DF tot de volgende Stampede, aangezien er nog twee teams in te halen zijn en DF veruit het gezelligste project van DPC is
/me neemt nog een biertje op de meest succesvolle Stampede aller tijden
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
Het was inderdaad fantastisch en het leuke is: Iedereen die blijft hangen mag zich gewoon Oude Koe noemen.Ik wil ongeacht de uitslag (die klopt toch niet aangezien de Oude Koeien niet bovenaan zijn geeindigd) de organisatie van harte bedanken voor hun (bege)leiding en iedereen die DPC bij DF en ver daarbuiten op de kaart heeft gezet bedanken voor de medewerking!
Blijf gerust allemaal hangen bij DF tot de volgende Stampede, aangezien er nog twee teams in te halen zijn en DF veruit het gezelligste project van DPC is
* Satanic Smile hoopt dat iedereen blijft hangen totdat we #1 staan
Applausje voor onszelf! Blijf hangen! Laten we Team aars afdeling roerbak ook nog slopen!Satanic Smile schreef op 14 februari 2004 @ 03:15:
Het was inderdaad fantastisch en het leuke is: Iedereen die blijft hangen mag zich gewoon Oude Koe noemen.De volgende stampede winnen we
* Satanic Smile hoopt dat iedereen blijft hangen totdat we #1 staan
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Verwijderd
/me neemt nu een bak koffie en vanmiddag een biertjuh op jullie.
Verder iedereen bedankt voor de gezelligheid en het mee doen aan dit geweldig project.
Yep mannen het zit er op en het was topVerwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 05:50:
![]()
EDMDZTDO van harte met julllie overwinning.
![]()
![]()
/me neemt nu een bak koffie en vanmiddag een biertjuh op jullie.
Verder iedereen bedankt voor de gezelligheid en het mee doen aan dit geweldig project.
Nu gaan we voor de eerste plaats het kan niet vaak genoeg gezecht worden hehehehe .
Sloopen die gasten en hard ook wij zijn de wilde power koeien
* X-G is toch wel trots dat ie die post een half jaar geleden heeft geplaatst
Maar goed, iedereen, tot de volgende Stampede! (Ik hoop eigenlijk dat het nu WEL SoB wordt, ze zijn al twee keer runner-up geworden
[ Voor 3% gewijzigd door X-G op 14-02-2004 09:23 ]
If you can't beat them, join them.... Dus misschien bij de volgende stampede ....
(Of mag je je nu nog niet aanmelden
[rml][ Stampede] #2 Uitslag[/rml]