Toon posts:

Kazaa fout

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen
vorige week heb ik al een vraag geplaatst, maar ik kreeg daar geen goed antwoord op in mijn ogen althans ;).
de vraag is simpel. als ik kazaa opstart krijg ik dit

Your Kazaa acount was not registered, because the attempt to connect server failed. This coud be either becuase you are not connected to the internet, or because the server did not respond. If you are behind a firewall, than that could be also the problem. Please try later.

Hoe kan dit? alles werkt op me pc. behalve Kazaa, Morphues en Piolet
kom aub niet me wat voor modem of pc of whatever ik heb etc etc etc want alles werkt.

Het klijkt wel alsof er een proggie op me pc staat die gewoon de boel afsluit voor Kazaa en Morphues en Piolet. wie o wie kan me aub helpen.

Kazaa, Morphues en Piolet
kan dat een rot programma zijn, ik vind het geweldig!

bedankt voor jullie hulp

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 16:22
Heb je al een account gemaakt? (verzin in een username via de opties van kazaa)

Firewall (softwarematig) staat goed ingesteld?

Heb je al geprobeerd om alleen kazaa te installeren zonder morpheus?

"Helaas wel internetvragen",

Is internet direct op de pc aangesloten?
Heb je soms een netwerk of router die toevallig firewall heeft dat ingesteld is dat de bepaalde poorten dicht houdt?

Verwijderd

Heb je misschien een firewall draaien?
Kan nl toch zijn dat je de toegang tot deze fileshare programma's zelf geblokeerd heb door op bv bij zonealarm/tiny or whatever een keer op blokeren (altijd) heb gedrukt?
Als dat zo is check de config file dan eens (ligt aan firewall waar) en verwijder die rule of indien mogelijk verleen toegang tot.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Zullen we dan niet gewoon doorgaan in je oude topic? :)
Als je topic wegzakt in de topiclijst kan je hem 'omhoog schoppen' (kicken) met een reactie zodat 'ie weer in zicht komt. Ook is de informatie in je topic later, voor anderen, veel makkelijker terug te vinden als alles in één topic staat ;)

Kortom, [rml][ Kazaa] account kan niet geregistreerd worden[/rml] dus :)

edit:
Zie ook mijn reactie ([rml]Rafe in "[ Kazaa] account kan niet geregistreerd w..."[/rml]) waarin ik je toch nog om wat extra informatie over je PC en modem vraag.
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 16:55:
Hoe kan dit? alles werkt op me pc. behalve Kazaa, Morphues en Piolet
kom aub niet me wat voor modem of pc of whatever ik heb etc etc etc want alles werkt.
... behalve Kazaa. Beter wat te veel info dan net wat te weinig, niet?

[ Voor 38% gewijzigd door Rafe op 03-02-2004 17:05 ]

Dit topic is gesloten.