Hallo allen,
Ik ga Windows XP Pro op volgend systeem zetten:
Dell Inspiron 7000c laptop
Intel Celeron 366 Mobile processor (@66MHz FSB)
256MB SDRAM (2x128MB@66MHz FSB)
8MB ATi Rage P/M Mobility AGP 2x
10GB HD (DMA33)
Laatste Bios.
Er staat momenteel een brakke config van Windows 98SE op waar ik op geen enkele manier meer in kan komen, ook niet in veilige modus. Maar er staan nog wel heel veel belangrijke bestanden op en ik wil het systeem nog even gebruiken.
Nu weet ik via het forum dat XP pro op dit systeem gaan maar...
-Zal ik eerst via DOS-modus (F8) alles eraf gooien behalve de belangrijke bestanden en daarna XP erop zetten?
-Of, zal ik XP direct vanaf de cd (mèt SP1 en bootable) over Win98SE heenzetten en daarna de pc opschonen?
En nu heb ik gehoord dat je in het begin van de XP installatie op F5 of F8 kan drukken en dan kan kiezen wat voor XP config je wilt installeren.
Klopt dit, zo ja, wat voor opties zijn er en welke kan ik het best kiezen?
Mvg, Klaas
Ik ga Windows XP Pro op volgend systeem zetten:
Dell Inspiron 7000c laptop
Intel Celeron 366 Mobile processor (@66MHz FSB)
256MB SDRAM (2x128MB@66MHz FSB)
8MB ATi Rage P/M Mobility AGP 2x
10GB HD (DMA33)
Laatste Bios.
Er staat momenteel een brakke config van Windows 98SE op waar ik op geen enkele manier meer in kan komen, ook niet in veilige modus. Maar er staan nog wel heel veel belangrijke bestanden op en ik wil het systeem nog even gebruiken.
Nu weet ik via het forum dat XP pro op dit systeem gaan maar...
-Zal ik eerst via DOS-modus (F8) alles eraf gooien behalve de belangrijke bestanden en daarna XP erop zetten?
-Of, zal ik XP direct vanaf de cd (mèt SP1 en bootable) over Win98SE heenzetten en daarna de pc opschonen?
En nu heb ik gehoord dat je in het begin van de XP installatie op F5 of F8 kan drukken en dan kan kiezen wat voor XP config je wilt installeren.
Klopt dit, zo ja, wat voor opties zijn er en welke kan ik het best kiezen?
Mvg, Klaas