Toon posts:

W2k en WinXP Zelfde UserProfiles ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik onder windows 2000 mijn UserProfiles op de E Partitie staan. Dit ga ik ook doen onder windows XP. Nou is mijn vraag: Kan Windows 2000 en Windows XP van de zelfde UserProfiles gebruik maken ?

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-05 13:55
Is dat niet gewoon een kwestie van proberen? Ik bedoel wat kan er fout gaan?

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:28
er kan veel fout gaan, wat als je NTUSER.DAT onleesbaar word, dan kan je niet meer inloggen.

je kan het proberen, maar kopiert deze directories toch maar even naar een 2de locatie

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Nee - dit kan niet (goed gaan werken), aangezien je NTUSER.DAT een SID bevat (Security Identifier) welke uniek is aan jouw account.

Als je eventueel met een domain setup zou werken, heb je een kans dat het wel werkt zonder problemen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zoals elevator en tc982 hierboven zeggen kan je dit niet doen met de losse installaties vanwege het SID-verhaal :) Grappig, had ik net ook al wat over in je Fok! topic gepost :)

Dual boot in een domein geeft geen enkel probleem met dezelfde user. Windows 2000 en 2003 met Windows 2000 SP4 en XP SP1 clients zelf intensief voor dit doel getest :)
Wel met roaming profiles werken dan ... Een licentie voor een server os is duur, en helemaal voor een enkel doel als dit.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters