Toon posts:

Gezocht: Harddisk-recorder review website Part II

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor de Snelle Slotjes Zetters onder ons:
(zie dit topic: DVD/Harddisk-recorder website)

Ten eerste was mijn vraag of iemand een soortgelijke site in het engels wist, daar heb ik nog geen antwoord op gekregen. Het 'vertaal'-verzoek was dus slechts een 'grapje'. Ik heb de naam van de topic dus ook meteen maar gewijzigd.

Ten tweede, de ENGLISH.HTM variant gebruiken had ik al gedaan, HELAAS is deze slechts ten dele vertaalt waardoor er geen Engelse userguide/reviews voorhanden zijn. Een aangezien ik geinteresseerd ben in een DVD/HD recorder combo lijkt me zulk soort info wel handig.

Dus nogmaals: weet iemand hier een soorgelijke site in het Engels/NL/Spaans?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Was er iets niet duidelijk aan je vorige topic :?
Maar dit soort verzoekjes voldoen niet aan onze policy en daarom gaat hij ook dicht, ik zie daarnaast ook niet wat het vertalen van een site met AV heeft te maken.
Verder heb je nog www.kieskeurig.nl , www.audioreview.com , google ... Ik denk toch echt dat er meer dan voldoende te vinden is!

[ Voor 23% gewijzigd door voodooless op 03-02-2004 16:31 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Wat? Voldoet het vragen naar een review-site van audio-visuele apparatuur OOK AL niet aan de policy? Nou, ik zal wel met mijn vraag naar fok.nl gaan ofzo, of maroc.nl, of anders kommaarhiermetjedommevragendiejeopanderesitesdiespeciaaldaarvoorgemaaktlijkentezijnnietkwijtkuntomdatzenogbureaucratischerdanambtenarenzijn.nl.

Dat zijn pas relevante sites waar je dit soort suffe vragen kwijt kunt he...

:O

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 16:34:
Wat? Voldoet het vragen naar een review-site van audio-visuele apparatuur OOK AL niet aan de policy? Nou, ik zal wel met mijn vraag naar fok.nl gaan ofzo, of maroc.nl, of anders kommaarhiermetjedommevragendiejeopanderesitesdiespeciaaldaarvoorgemaaktlijkentezijnnietkwijtkuntomdatzenogbureaucratischerdanambtenarenzijn.nl.

Dat zijn pas relevante sites waar je dit soort suffe vragen kwijt kunt he...

:O
Het gaat er zich niet om dat je deze vraag niet mag stellen. Het is echter zo dat je met een beetje zelf zoeken ook al die sites die ik net opgaf (en veel meer), ook gewoon zelf heb kunnen vinden. Wij gaan hier niet voor andere mensen dingen zoeken (hoewel we dat toch vaker doen zoals je ziet). Dan kunnen we bezig blijven!

Btw, die lange linkt doet het niet :+

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

LaTiNo, dit is een FORUM, geen HELPDESK, je word geacht moeite te doen om zelf resultaat te bereiken. Als je dat hebt gedaan, dan mag je hier vragen. Uit de FAQ:
Openingspost
De andere helft is een duidelijke omschrijving van wat je bedoelt. Alhoewel een quiz op de tv heel leuk kan zijn, hebben we hier liever een discussie of een goed gesprek. Als we moeten gaan raden wat je bedoelt zorgt dat er alleen maar voor dat je geen antwoord krijgt. Wees niet alleen duidelijk, maar ook nog eens enthousiast! Anderen zullen bereid zijn je te helpen als je laat je laat merken dat je al flink bezig bent geweest, of wanneer je de nodige aandacht hebt besteed aan je discussiepunt.
Bedenk ook dat AV er al een tijdje is, en dat veel topics erg vaak langs komen. Veel problemen zijn dan ook op te lossen door even de search te raadplegen. Wanneer je er met de search niet uitkomt, meldt dat dan ook even in je topic. Laat weten waar je op gezocht hebt en waarom je er met de gevonden info niet uitkomt. Vaak is het juist deze info die voor anderen een aanwijzing kan geven om je verder te helpen. NB: bijzondere gevallen van topics die niet in AV thuishoren zijn topics over mp3 spelers en digitale camera's. Die horen in Gadget Talk thuis. Topics over muziek, muzieksmaak of de nieuwste whitelabel release horen in Nieuws, Sport, TV & Muziek

[ Voor 81% gewijzigd door JT op 03-02-2004 16:42 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Als je naar die site was geweest had je kunnen zien dat er ook zo'n mooi engels vlaggetje opstaat (waar je op kan klikken) waardoor je alles in het engels kan lezen.

Meer moeite doen is wel gewenst. En eerst google gebruiken is maar een kleine moeite.

Slotje is hier wel op zijn plek denk ik zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 16:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 16:42:
Als je naar die site was geweest had je kunnen zien dat er ook zo'n mooi engels vlaggetje opstaat (waar je op kan klikken) waardoor je alles in het engels kan lezen.

Meer moeite doen is wel gewenst. En eerst google gebruiken is maar een kleine moeite.

Slotje is hier wel op zijn plek denk ik zo.
Als je mijn eerste post had GELEZEN dan had je dit zien staan:
Ten tweede, de ENGLISH.HTM variant gebruiken had ik al gedaan, HELAAS is deze slechts ten dele vertaalt waardoor er geen Engelse userguide/reviews voorhanden zijn. Een aangezien ik geinteresseerd ben in een DVD/HD recorder combo lijkt me zulk soort info wel handig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 16:21:
Voor de Snelle Slotjes Zetters onder ons:
(zie dit topic: DVD/Harddisk-recorder website)

Ten eerste was mijn vraag of iemand een soortgelijke site in het engels wist, daar heb ik nog geen antwoord op gekregen. Het 'vertaal'-verzoek was dus slechts een 'grapje'. Ik heb de naam van de topic dus ook meteen maar gewijzigd.

Dus nogmaals: weet iemand hier een soorgelijke site in het Engels/NL/Spaans?
Oftewel je wilt gewoon dat wij een paar sites opdreunen die wat reviews behandelen, sites die gewoon te vinden zijn met google.

Audio, Video & HiFi Forum is een discussie forum welke de apparaten zelf behandeld. Geen forum waar je een verzoekje voor een paar sites kan neergooien.

Als je overigens niet overweg kan met deens kun je altijd nog gebruik maken van een vertaalprogramma.

Als laatste wil ik dat wanneer je het voortaan niet eens bent met een slotje je de desbetreffende moderator mailt in plaats van het openen van een nieuw topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.