You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
Verwijderd
Verwijderd
doed, Hij bedoelt van dat een *.txt icoon ineenkeer een icoontje van bijvoorbeeld paint staat.. op "zit"Suaver schreef op 03 februari 2004 @ 15:16:
dude, van alles veranderd icoontje.. .txt , .avi etc. :-S
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 15:22 ]
Verwijderd
Op GoT hebben we wat regletjes opgesteld waarvan we het belangrijk vinden dat je topicstart daar aan voldoet - 2 dagen geleden is dat ook uitgelegd door F_J_K hier: F_J_K in "bllleeeatr balk in IE"
Nu mist in jouw topic een beetje eigen initiatief - wat heb je zelf al gedaan om dit probleem op te lossen, waar heb je al op gezocht en dergelijke. Neem dit altijd even mee in je topic start.
Verder - MSN smilies kennen we op GoT niet, en smilies gebruiken die niet herkend worden maakt het niet echt duidelijker in een discussie - laat die gewoon even weg
Neway.. ik vind het rot dat ik geen topic can deleten want nadat ik gepost had, vond ik het probleem. Maybe function?
It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.
Ik draai hier in plaats van Windows verkenner (onder XP) altijd Total Commander (voorheen Windows Commander) en zo te pas en te onpas wil hij de icoontjes (alleen in de twee lijsten van dat scherm) nog wel eens drastisch omgooien.
Afbeeldingen krijgen een .exe icoontje, .txt's gaan op onherkenbaar ofzo.
Tja, ik heb de icoontjes altijd heel klein staan en ik let meer op de bestandsnamen dus dan denk ik: zucht, ik heb er weer een USB key in hangen, of er draait weer een programma te zwaar, en dan gaat ie flippen met zijn iconen, maar dat is inderdaad na een reboot, of na het afsluiten van wat zware progs weer over (op het in en uithalen van een usb key geeft het ding geen kik)
Dit alles heb ik meegemaakt onder 2kpro en XP, en ja, Windows 98 zal het ook hebben - jammer dus dat je van die grote iconen hebt, en dat het je dus zo opvalt...
Misschien handig eens bij te houden (en hier een lijstje te posten) van wat je hebt draaien op het moment dat die iconen zo van slag raken?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
[ Voor 85% gewijzigd door ajouin op 04-02-2004 00:42 ]