Uitzetten touchpad en mp3 speler

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Mijn huisgenoot heeft sinds een half jaar een Jewel 2775 Laptop. Ik ben uitermate tevreden over dit speeltje maar er zijn 2 dingetjes waar ik mij aan irriteer.

- Als hji aan het typen ben verspringt de cursor af en toe, waardoor ik ineens een hele regel terugspring. hij denkt dat dat komt doordat ik dan per ongeluk over de touchpad "veeg". zijn vraag is dus: hoe kan ik de touchpad uitzetten?

- Aan de voorkant van zijn laptop zit ook nog een mp3 speler. Op zich handig zou je denken, maar hij gebruikt em nooit, en als hij zijn laptop vervoert zorgen de knopjes aan de voorkant ervoor dat zn laptop aangaat. hij moet nu dus telkens zijn accu eruit halen. Heeft iemand ervaringen met dit soort dingetjes en misschien een idee hoe hij dit ding ook kan uitschakelen?

Hij zat per ongeluk onder mijn account... (8>

[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-02-2004 15:01 ]

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op 03 februari 2004 @ 14:59:
Mijn huisgenoot heeft sinds een half jaar een Jewel 2775 Laptop. Ik ben uitermate tevreden over dit speeltje maar er zijn 2 dingetjes waar ik mij aan irriteer.

- Als hji aan het typen ben verspringt de cursor af en toe, waardoor ik ineens een hele regel terugspring. hij denkt dat dat komt doordat ik dan per ongeluk over de touchpad "veeg". zijn vraag is dus: hoe kan ik de touchpad uitzetten?
als je bij de instellingen voor de muis kijkt is daar bij laptops vaak een optie "disable touchpad when typing" (mits de touchpaddrivers zijn geinstalleerd)en vaak kun je daar ook een periode bij instellen. hoe het heet is bij elke laptop anders, maar het zijn maar een paar tabbladen, zoek iets dat er op lijkt :)

je 2e vraag heb ik geen antwoord op, ik heb geen ervaring met jewel laptops.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Probeer eens de Synaptics (ofzoiets) drivers te installeren. Deze hebben een soort van detectie tegen accidental aanrakingen e.d.

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Ik weet zo niet wat voor touchpad er bij jou op zit maar ik heb een Alps en dan staat er onder options dat tijdens het typen de touchpad niet reageert. Stond bij mij altijd al aan en ik ben er nooit aangeweest.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-01 15:24
misschien in de bios te disabelen.

ik kan bij de mijne het touchpad daar uitzetten

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Helaas, ik weet ook weinig te vertellen over de MP3 speler.

Wat betreft het touchpad. Vaak kun je deze idd. in de BIOS uitzetten, maar dus niet altijd. Pas geleden was hier nog een topic over, voor de laptops die niet zo'n functie hebben in de BIOS: touchpad notebook uitschakelen/. Hierin wordt o.a. aangeraden om dan het apparaat gewoon uit te schakelen in je apparaatbeheer, desnoods via een omweg.
Bij vele laptops is het overigens zo dat het touchpad automatisch wordt uitgeschakeld als er een muis in de (externe) PS/2 poort zit.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-01 07:59

MaDLiVe

.-Observer-.

Je kan de touchpad in de bios uitzetten, zoek maar eens.
Voor de mp3speler zit een knopje aan de onderkant dat je kunt uitschakelen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

die schakelaar vor de mp3 speler heeft alleen de 2785, de 2780 heeft die nog niet.
Pagina: 1