communicatie systeem webbased

Pagina: 1
Acties:

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 11:47
Ik ben voor mijn clubbie op zoek naar een communicatie systeem wat in eerste instantie top-down moet werken.
Het gaat bijvoorbeeld over het doorgeven van speeltijden en opstellingen naar de leden.
Email voorbeeld uit de praktijk wat naar alle spelers van E3 zou moeten:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Beste sportvriend,

Komende zaterdag sta je opgesteld in E3.
Je speelt thuis tegen schiermonnikknipoog en de aanvangstijd is 12.00 uur.

Tot zaterdag,

etc.....

Of naar A3:
code:
1
2
3
4
5
6
Beste sportvriend,

De wedstrijd van A3 is vanmiddag afgelast, het vervangende programma is ook
komende te vervallen. Er wordt wel getraind om 13.30 uur op kunstgras.

Tot straks,

Nu is het de bedoeling langzaam dit op te bouwen, dit betekent dat slechts coordinatoren de emails kunnen verzenden en dit eventueel vanaf huis kunnen doen. Andere zaken als in een keer de hele vereniging mailen of individuele emails zouden voorbehouden moeten zijn aan een administrator.
Toekomst zou kunnen zijn dat iemand van E3 zijn hele team in een keer kan emailen.

Nou ben ik al een beetje op zoek geweest naar email communicatie systemen in de search maar ik heb niets kunnen vinden.

Omdat het voor een vereniging is (lees: weinig budget) ben ik het liefst op zoek naar een zo goedkoop mogelijk alternatief.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:30

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Is postnuke (naam niet zeker) niet iets voor jou? Kan je mailing lijsten maken en nieuws over je club plaatsen op de website :)

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 11:47
We Are Borg schreef op 03 februari 2004 @ 14:15:
Is postnuke (naam niet zeker) niet iets voor jou? Kan je mailing lijsten maken en nieuws over je club plaatsen op de website :)
Ik heb al eens gekeken naar postnuke en PHPnuke, maar die zijn te uigebreid en bovendien noet erg veilig.
clubbie heeft bovendien al een site.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:46

samo

yo/wassup

xoops (www.xoops.org) ook, via een php/mysql systeem... maar dat is een beetje veel vqn het goede denk ik...
Is een simpele mailinglijst niks?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:30

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
htca schreef op 03 februari 2004 @ 14:18:
[...]

Ik heb al eens gekeken naar postnuke en PHPnuke, maar die zijn te uigebreid en bovendien noet erg veilig.
clubbie heeft bovendien al een site.
Dat de club een eigen site heeft, is uiteraard geen motivatie om het niet te gebruiken ;). Je wilt een e-mail communicatie platform en PHPnuke is prima geschikt. Je draait het gewoon naast je site (en dus verborgen voor het publiek) en schakeld alle opties uit (of je gebruikt ze gewoon niet ;) ) behalve de mailing functie.

Bedrijf waar ik werk heeft het ook zo opgelost. PHPnuke op een afgeschermd gedeelte geinstalleerd en alleen de maifuctie is in gebruik :)