Toon posts:

[IE 6] doet raar na klikken link

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriendin van mij met (Duitse) Win2000 en IE 6 heeft een ontzettend raar probleem met haar laptop. Wanneer ze internet kan ze namelijk wel een site bezoeken, maar als ze daarna op een link klikt gaat het in 9 van de 10 gevallen mis. De pagina kan niet worden gevonden, zegt ie dan. Ik heb Windows Update gerund, de internetinstellingen gereset en allerlei spyware en adware programma's er afgegooid maar het heeft niet mogen baten. Voor zover ik kan nagaan zijn er geen rare programmaatjes bezig op de achtergrond ofzo, waar kan dit aan liggen?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 18:23 . Reden: kennelijk heel irritante tiepvout ]

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:03
vriending?

Naja heb je al geprobeerd IE opnieuw te installeren?

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

heb ik ook een keer zoiets gehad....
oplossing stond toen in de FAQ d8 ik...

probeer eens SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Je mag van Microsoft ook helemaal niet meer op links klikken! :+

Verwijderd

Topicstarter
Niets in de FAQ en kunnen we het on topic houden?

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb je al gekeken of het met een andere browser wel goed gaat? Zoals ook al in de FAQ werd genoemd. Probeer het bijvoorbeeld eens met Mozilla Firebird.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 13:56:
Voor zover ik kan nagaan zijn er geen rare programmaatjes bezig op de achtergrond ofzo, waar kan dit aan liggen?
Als IE opnieuw installeren/herstellen/updaten niet werkt, kan je hier een HijackThis log neerdonderen, misschien dat je iets van spyware over het hoofd hebt gezien.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Maar die DLL's heb je dus nog een keer geregistreerd?
en allerlei spyware en adware programma's er afgegooid
Welke? Best relevant ;)

Loop toch nog een keertje tot vandaag uptodate aaw&spybot langs en post evt. het HIT log (zie de howto onderaan de SA FAQ)
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 17:00:
Je mag van Microsoft ook helemaal niet meer op links klikken! :+
Misschien een heel klein beetje grappig maar helemaal niet echt nuttig dus zie Matchi :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1