Toon posts:

Advies gevraagd voor draadloos netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik vraag jullie advies over het volgende: ik wil mijn standaard 4-poorts router vervangen voor een draadloze 4- of 8-poorts. Heeft iemand van jullie hier goede ervaringen mee? Kan iemand mij een type aanbevelen, zo ja welke? Ik moet er mee kabelinternet kunnen delen van @home...

Heeft iemand ook nog ervaringen voor netwerkkaarten die ermee kunnen werken? Zo ja, welke?

Mvg...

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-04 08:22

vozzie

Zo beter?

Dan zou ik voor de D-link gaan.
Ik weet niet precies welk model, maar hun hebben er 1 van 108 Mbit.
Moet je efvies op hun site kijken.
108 Mbit betekent werkelijk iets van 50 Mbit.
Maar 54 Mbit routers halen maar maximaal 25 Mbit.
En de 108 Mbit van d-link kost niet eens duurder ofzo.

Daarnaast is D-link een hele goeie merk.

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Er zijn legio mogelijkheden. Je kan ook je router behouden en een accespoint bij gooien hoef je niet weer je instellingen opnieuw in te stellen ( ja sorry ben lui van aard :P) Weet niet welke protocollen precies werken op een @home verbinding dus loop even langs je dichtsbijzijnde pc winkel en vraag het daar.Die kunnen je het beste adviseren omdat ze toch 100x per week het zelfde verhaal aan de klanten vertellen

Ja je weet het niet

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 21:54
wdulli schreef op 03 februari 2004 @ 13:58:
Er zijn legio mogelijkheden. Je kan ook je router behouden en een accespoint bij gooien hoef je niet weer je instellingen opnieuw in te stellen ( ja sorry ben lui van aard :P) Weet niet welke protocollen precies werken op een @home verbinding dus loop even langs je dichtsbijzijnde pc winkel en vraag het daar.Die kunnen je het beste adviseren omdat ze toch 100x per week het zelfde verhaal aan de klanten vertellen
Dit zou ik ook doen ja. Een los accesspoint is in aanschaf iets goedkoper, bent veel flexibeler want je hoeft je geen zorgen te maken of het wel/niet werkt met @home en je configuratie is makkelijker.

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Topicstarter
okej, thx, ik zie hier dat het aardig wat kost zeg! voor 60 euro heb je een netwerkkaart :|

Verwijderd

kan dr nog wel bij toch mattie :)

Verwijderd

Topicstarter
onie wouter;)

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 23:24
ik heb hier een d-link 624
en met de nieuwste firmware haal je de 108 mbit..

verder fijner router alleen geen static routing das het engie nadeel

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Pagina: 1