ik hoorde laatst van iemand dat zij soms het probleem heeft dat bij het printen van een web pagina met lange text dat haar printer de text van het papier laat aflopen.
ik dacht zelf dat dat gewoon de instelling van de printer software was maar kon niets afwijkends vinden.
ik had bij haar even een web pagina geopend en idd printe de text maar half alsof alle text langer dan een X aantal characters niet netjes werd afgebroken en op de volgende regel werd geprint maar als het ware aan het eind van de pagina door liep...
het is een vaag probleem en ook niet makkelijk op te zoeken...
deze pagina zat notabene in een table van 500 of 600 breed oid dus ik begrijp er niets van en thuis heb ik er geen last van.
dus mijn vraag is:
kan het zijn dat een verkeerd opgemaakte web pagina dit soort problemen kan veroorzaken of is dat onzin?
dan weet ik in iedergeval of ik het probleem daar wel of niet moet gaan zoeken.
ik dacht zelf dat dat gewoon de instelling van de printer software was maar kon niets afwijkends vinden.
ik had bij haar even een web pagina geopend en idd printe de text maar half alsof alle text langer dan een X aantal characters niet netjes werd afgebroken en op de volgende regel werd geprint maar als het ware aan het eind van de pagina door liep...
het is een vaag probleem en ook niet makkelijk op te zoeken...
deze pagina zat notabene in een table van 500 of 600 breed oid dus ik begrijp er niets van en thuis heb ik er geen last van.
dus mijn vraag is:
kan het zijn dat een verkeerd opgemaakte web pagina dit soort problemen kan veroorzaken of is dat onzin?
dan weet ik in iedergeval of ik het probleem daar wel of niet moet gaan zoeken.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who