Toon posts:

Mijn Fx5200 doet raar...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had laatst een Fx5200 gekocht en in mijn computer gezet. Het vage nu is dat af en toe als ik gewoon in windows werk een zwart scherm voor 1/2 sec krijg en dan krijg ik gewoon normaal me windows scherm terug. Ik heb nieuwe drivers geinstalleerd maar het hielp niet. De kaart is 8x AGP en ik heb op me moederbord een 4x AGP slot maar volgens mij maakt da verder niks uit of wel?

Ik heb het volgende systeem:

CPU: AMD 1500+
Moederbord: Elitegroup K7S5A
512 MB SD-RAM
GF FX5200 128MB DDR TVout 8x AGP

Ik heb geen drives voor de chipset van me moederbord kunnen downloaden omdat die er helemaal niet zijn op de site van Elitegroup.

Beschikbare Drivers: http://www.ecsusa.com/downloads/drivers_k7s.html

Ik hoop dat iemand de oplossing weet.

Greetz...

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, je kan wel drivers downloaden zoals Deze Sis AGP drivers

There is no place like ::1

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 13:37:
De kaart is 8x AGP en ik heb op me moederbord een 4x AGP slot maar volgens mij maakt da verder niks uit of wel?
Ik zou even in BIOS kijken, hoe je AGP instellingen zijn en mobo-chipset-drivers zijn wel te vinden hoor: http://www.tweakers.net/meuktracker/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 13:42 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Dat die kaart geen AGP8x is maakt idd niet uit ;)

Wat voor kaart had je hiervoor in je pc zitten? Heb je je de drivers van die kaart eerst verwijderd? Liefst zelfs je windows opnieuw geïnstalleerd.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Thanx guys zal meteen als ik thuis kom even kijken zit helaas op me stage.

Verwijderd

Topicstarter
Turkish schreef op 03 februari 2004 @ 13:41:
Dat die kaart geen AGP8x is maakt idd niet uit ;)

Wat voor kaart had je hiervoor in je pc zitten? Heb je je de drivers van die kaart eerst verwijderd? Liefst zelfs je windows opnieuw geïnstalleerd.
Ik had die pc laatst inelkaar gezet, alle onderdelen erin zijn nieuw behalve de CPU en de Moederbord die heb ik van een maat van mij gekregen. :)

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hm, ik heb ook een FX5200 (128 mb, s-video uit) van XFX en dit had ik ook een paar keer gehad, maar alleen als ik een spel afsloot (NFS:U) of als ik net de nieuwe drivers had geïnstalleerd. Verder nooit problemen mee gehad.

Verwijderd

Topicstarter
Pastasaus schreef op 03 februari 2004 @ 14:48:
Hm, ik heb ook een FX5200 (128 mb, s-video uit) van XFX en dit had ik ook een paar keer gehad, maar alleen als ik een spel afsloot (NFS:U) of als ik net de nieuwe drivers had geïnstalleerd. Verder nooit problemen mee gehad.
Dit kun je eik ook nie echt een probleem noemen want ik krijg gewoon weer normaal beeld, maar vind het tog vaag dat ie zo doet.
Pagina: 1