Hmm, de laatste paar jaar heb ik met veel plezier kunnen gamen met mijn cambridge soundworks fps1000 geluidssetje (4.1) maar om een of andere reden krijg ik enkel nog geluid op 1 van de 4 speakers en de subwoofer zelf, Nog geprobeerd met andere speakers, maar het is gewoon maar die ene uitgang die het doet. Iemand een idee wat dit kan zijn? Zou zonde zijn als ik nu een nieuwe moet kopen.
Dit klinkt als schroevendraaier en multimeter 
Je kan hem natuurljk gewoon open schroeven en eens kijken of het signaal van je stekkertjes wel aankomt op de print. Ook kan er van binnen nog iets los zitten.
Of misschien wel een andere aansluiting. Met een multimeter die kan piepen heb je dit zo bepaald.
Als ie toch niets doet, dan kan je hem net zo goed eens even nader bekijken. Er kan normaal gesproken toch weinig kapot gaan als je hem rustig open maakt.
Je kan hem natuurljk gewoon open schroeven en eens kijken of het signaal van je stekkertjes wel aankomt op de print. Ook kan er van binnen nog iets los zitten.
Of misschien wel een andere aansluiting. Met een multimeter die kan piepen heb je dit zo bepaald.
Als ie toch niets doet, dan kan je hem net zo goed eens even nader bekijken. Er kan normaal gesproken toch weinig kapot gaan als je hem rustig open maakt.
Senile! Senile Oekaki
will do, zodra ik een schroevendraaier kan vinden die lang genoeg is.
die dingen zitten een cm of 15 diep.
Niet echt nuttig, zeg maar.
die dingen zitten een cm of 15 diep.
Niet echt nuttig, zeg maar.