Ik heb sinds gisteren een WiFi APN van 3Com Officeconnect en tevens een PCMCIA kaartje van 3Com.
Nu heb ik het volgende probleem:
pc's die niet draadloos, maar via een kabel op het APN zitten, krijgen keurig een ip van de dhcp, maar mijn laptop, die draadloos op het APN zit, krijgt dit niet.
Het lampje op mijn WiFi kaart, geeft aan een verbinding te hebben met mijn APN.
Op mijn APN is dit ook te zien. Toch krijgt mijn WiFi kaart GEEN ip.
Wanneer ik een IP handmatig ingeef, dan werkt het allemaal wel, MAAR na een minuut of 5 verbreekt de verbinding voor een minuut (soms 2) en komt dan spontaan weer op.
Ik heb het dan niet over de fysieke verbinding, want die is er (lampjes van connect branden op zowel APN als Wifi kaart, maar ik kan het APN dan niet pingen vanaf de WiFi kaart.
Ik heb Windows XP, op alle pc's.
hopelijk kan iemand mij helpen
Nu heb ik het volgende probleem:
pc's die niet draadloos, maar via een kabel op het APN zitten, krijgen keurig een ip van de dhcp, maar mijn laptop, die draadloos op het APN zit, krijgt dit niet.
Het lampje op mijn WiFi kaart, geeft aan een verbinding te hebben met mijn APN.
Op mijn APN is dit ook te zien. Toch krijgt mijn WiFi kaart GEEN ip.
Wanneer ik een IP handmatig ingeef, dan werkt het allemaal wel, MAAR na een minuut of 5 verbreekt de verbinding voor een minuut (soms 2) en komt dan spontaan weer op.
Ik heb het dan niet over de fysieke verbinding, want die is er (lampjes van connect branden op zowel APN als Wifi kaart, maar ik kan het APN dan niet pingen vanaf de WiFi kaart.
Ik heb Windows XP, op alle pc's.
hopelijk kan iemand mij helpen