Ik wil een urenregistratiesysteem ontwikkelen maar ik weet niet precies hoe ik moet beginnen. Beetje vaag misschien. Onze afdeling beheerd voor een toko een 30 taal applicaties. De tijd die iemand(kan meerdere zijn) aan een applicatie spendeerd moet gelogd worden waarna er per week/maand/jaar gekeken kan worden hoeveel uur beheer er aan die ene applicatie tijd is besteed.
Mijn vraag is wat de beste manier op datum W, X uur op te schrijven voor applicatie Y en beheerder Z. X is gewoon een getal, Y en Z verwijzingen naar een andere tabel maar het gaat mij op W. Ik zat eerst te denken aan gewoon 1 / 365(366) en dan een routine schrijven die de maand, dag en week daaruit kan herleiden of zijn er betere methoden om dit te doen.
Graag suggesties of ervaringen van mensen die hier al mee bezig zijn geweest.
Mijn vraag is wat de beste manier op datum W, X uur op te schrijven voor applicatie Y en beheerder Z. X is gewoon een getal, Y en Z verwijzingen naar een andere tabel maar het gaat mij op W. Ik zat eerst te denken aan gewoon 1 / 365(366) en dan een routine schrijven die de maand, dag en week daaruit kan herleiden of zijn er betere methoden om dit te doen.
Graag suggesties of ervaringen van mensen die hier al mee bezig zijn geweest.