Drivers voor de HP Pavilion 431 [winxp]

Pagina: 1
Acties:

• Stacey
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09-2024
Zoals al in de topictitel staat zoek ik drivers voor deze computer. Bij de computer, nieuw gekocht, is geen cd of andere opslag media bijgeleverd waar de drivers op staan. Ik heb gebeld met HP maar het blijkt dus dat je de harde schijf niet mag formatteren. Daar staan namelijk alle drivers op die je nodig hebt voor videokaart geluidskaart e.d. Nu willen ze wel een cd opsturen maar daar moet ik 35 Euro voor betalen. Weet iemand waar ik deze drivers van inet kan halen? of heeft iemand ze op cd voor mij? Ik vind het absurd dat de drivers niet bijgeleverd zijn. Stel dat je harde schijf crashed. Dan moet je een nieuwe kopen plus een cd van HP met drivers voor 35 Euro! 8)7 Gekkenhuis! 8)7 Bedankt alvast

*edit* ik bedoel de Pavilion 431 natuurlijk! |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Stacey op 03-02-2004 12:45 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je gewoon van de Hp site downloaden hoor ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Stacey
Zou je mij dan een link kunnen geven want ik kan het echt nergens vinden. misschien kijk ik er overheen? Bedankt

Verwijderd

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Stacey schreef op 03 februari 2004 @ 12:50:
Zou je mij dan een link kunnen geven want ik kan het echt nergens vinden. misschien kijk ik er overheen? Bedankt
Klik eens op het onderstreepte stukje van mn post ? ;)

edit:
Dit kan je normaliter onder 'Support' vinden op een site :) 'Download drivers & guides staat er meestal ofzoiets :)'

[ Voor 13% gewijzigd door sanfranjake op 03-02-2004 12:55 ]

Mijn spoorwegfotografie

• Stacey
sanfranjake schreef op 03 februari 2004 @ 12:53:

Klik eens op het onderstreepte stukje van mn post ? ;)
Ja daar heb ik dus niets aan. dat zijn geen drivers voor de geluidskaart, videokaart e.d. :P of heb ik dat helemaal verkeerd? ik heb dit dus al geprobeerd anders had ik geen topic geopend. Het zegt me ook allemaal niets.

• Stacey
heel relaxed trapje want die site werkt niet. ik doe dus de windows update maar hij vind geen drivers voor de compu. heeft iemand misschien dezelfde computer? want dan kan je wel een cd maken en die bestanden mis op het inet zetten.

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien staat hier nog iets voor je tussen : ftp://www.hp.com/pub/personal_computing/ ?
Zelf heb ik de drivers helaas niet. Kan zelfs nog zo zijn dat dee op licentiebasis worden verstrekt, dan zouden we ze niet mogen verstrekken vanwege het 'warez' kringetje waarin we dan terecht komen :)

Mijn spoorwegfotografie

Pagina: 1