Ik ben op zoek naar een dvd speler waarmee je mp3'z kunt afspelen zonder tv erbij, is dit mogelijk met een standaard dvd speler??
Als je gewoon even op Google naar DVD spelers had gezocht, of op kieskeurig.nl, kan je zelf ontdekken dat er diverse DVD spelers zijn die MP3 kunnen afspelen.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Hangt van de DVD speler af. Mijn Philips DVD speler heeft geen bezwaar tegen foldersVerwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 12:27:
heel goed misa, maar dan moet je niet je mp3 jes in folders zetten
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
zie de specificaties van die dingen, er zit een playknop op, dus dat lijkt me erg erg logisch. Een tv heb je over het algemeen nodig als je een film wil kijken... Beetje heel erg logica gebruiken en zelf even zoeken naar specificaties...Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 12:23:
Ik ben op zoek naar een dvd speler waarmee je mp3'z kunt afspelen zonder tv erbij, is dit mogelijk met een standaard dvd speler??
[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 03-02-2004 12:32 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()